poszukiwanie

Data: 2011-08-08 21:13:20
Autor: SkibuśMoni
poszukiwanie
Hej, jestem Monika i poszukuje jakieś fajniej i ciekawej stronki o stunt albo po prostu o ścigaczach gdzie będzie można wymienić się swoimi spostrzeżeniami w formie czatu :)
bo takie pisanie na forach to tylko właśnie jak w moim przypadku gdy potrzeba jest pomoc fachowców :)  z góry dzięki i szerokości :*

Data: 2011-08-09 00:31:53
Autor: R2
poszukiwanie
Poka fote