poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc

Data: 2009-08-19 00:59:24
Autor: Alex D. B.
poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc
Witam,

zastanawiam sie nad szyba do vz800... ma to ktos?
idealnie, jak znajdzie sie dobra dusza w dc, i albo opowie, albo da sie przejechac - nie mam pojecia, czy ma to sens.
opinie sa delikatnie mowiac sprzeczne.

motocykl uzywany glownie"miastowo", ale wlasnie ze wzgledu na niskie przelotowe - ponad 80km/h konczy sie komfort...

Alex.

Data: 2009-08-19 08:36:02
Autor: grzech
poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc
motocykl uzywany glownie"miastowo", ale wlasnie ze wzgledu na niskie przelotowe - ponad 80km/h konczy sie komfort...

Przyzwyczaisz się, albo zmień kask:)
Po przesiadce z takiego z szybą też chciałem natychmiast się w nią zaopatrzyć.
Z czasem jazda bez szyby stała się o wiele fajniejsza. Teraz już nie chcę szyby:)
Powyżej 130 zaczyna ściągać z motóra ale tu zaczyna się frajda:)

Grzech
vl800

Data: 2009-08-19 17:51:32
Autor: Alex D. B.

Użytkownik "grzech" <zulus250wytnijzero@wp.pl> napisał w wiadomości news:h6g6gl$4kl$1inews.gazeta.pl...
Przyzwyczaisz się, albo zmień kask:)

hm, jakos estetyka nie pozwala mi w pelnym jezdzic ;-)

Powyżej 130 zaczyna ściągać z motóra ale tu zaczyna się frajda:)

mamy rozne pojecie frajdy ;-)
rozumiem, ze szyby nie posiadasz?

Alex.

Data: 2009-08-21 15:08:38
Autor: grzech
poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc
hm, jakos estetyka nie pozwala mi w pelnym jezdzic ;-)

w pełnym nie ale takim ze zdejmowaną szczęką:)

Powyżej 130 zaczyna ściągać z motóra ale tu zaczyna się frajda:)

mamy rozne pojecie frajdy ;-)

rozumiem - nie wyprzedzasz :-)

rozumiem, ze szyby nie posiadasz?

nie - po mieście nie ma sensu - imho

pzdr.
grzech
vl800

Data: 2009-08-22 23:05:08
Autor: cpt. Nemo

> hm, jakos estetyka nie pozwala mi w pelnym jezdzic ;-)

w pełnym nie ale takim ze zdejmowaną szczęką:)

To juz zupelnie bez sensu :)   Jet to Jet po cholere Ci jakas szczeka ?

pozdrwiam,

poszukiwany kierownik intrudera m800 z szyba - dc