poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta

Data: 2013-02-05 19:41:24
Autor: AT
poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta
Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km
(w zasadzie 4szstuki mam wybrane z Gniezna :)

zaplace za przeglad i zdam sie na opinę z zdjeciami czy warto
kupowac znalazlby się chętny?

Kiesys tak kupiłem jedno auto opinie się przdały

pozdrawiam
AT

Data: 2013-02-05 20:00:32
Autor: misiek

Użytkownik "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> napisał w wiadomości news:kerjoa$k4f$1speranza.aioe.org...
Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km
(w zasadzie 4szstuki mam wybrane z Gniezna :)

jaja se robisz ? :) a w Drezdenku nie chcesz kupic ? albo w Plocku ? same nowki po dziadkach niesmigane - no i obowiazkowo 189 tys przebiegu

Data: 2013-02-05 20:44:25
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  AT pisze tak:

Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km

w zagłębiu? ;)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-02-05 23:00:57
Autor: Budzik
[...]

Ale wiesz, jakie auta sąw Gnieźnie?
Przecież to zagłębie oszustów...

Data: 2013-02-06 09:49:46
Autor: wchpikus
W dniu 2013-02-06 00:00, Budzik pisze:
[...]

Oszustow i blacharzy, 99% to bite auta..
Oczywiscie trafiaja sie normanle auta...ale to ze swieca szukac..

Data: 2013-02-06 10:52:23
Autor: AT
[...]

nawet mi nie mów :)

pewnie masz rację, dostałem vin numery i uruchamiam kontakty w
niemczech, aby poznac historię tych aut

Data: 2013-02-06 10:54:41
Autor: AT
poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta
> Oszustow i blacharzy, 99% to bite auta..
Oczywiscie trafiaja sie normanle auta...ale to ze swieca szukac..

6 lat temu kupiłem astre bita ni była ale pływała :) smierdzi do dziś
pleśnią, ale ogolnie 6 rok jezdzi ladnie

kupno auta uzywanego to i tak ruletka, zawsze sie obawiałem tego niestety nadszedł
kres obecnego i pora na kupno czegos innego
padl wybor na vectre c, facet ma 4 sztuki
mysle ze ktoras bedzie wporządku
po jedną bym nie jechał, ale jak ma ich 4szt to licze na to, ze jedna bedzie nadawala sie
do kupna

Data: 2013-02-06 20:48:22
Autor: zabezp
poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta

mysle ze ktoras bedzie wporządku
po jedną bym nie jechał, ale jak ma ich 4szt to licze na to, ze jedna bedzie nadawala sie do kupna

Dwa miesiące temu pojechałem do Gniezna (270 km w jedną stronę) aby obejrzeć Fiata Cromę, gość też miał ich 4 sztuki to myślałem, że chociaż jedna będzie OK - myliłem się.
Wszystkie były bite i zrobione na sztukę, oczywiście w ogłoszeniu i telefoniczne zapewnienia - bezwypadkowe, w ogłoszeniach widzę je jeszcze dzisiaj.

Data: 2013-02-08 16:08:49
Autor: AT
[...]

 i gdzie w końcu kupiłeś?

będę oglądał u 3 róznych osób
mechanik jedzie ze mna taki expert ed tego typu sytuacji, kitu nie wcisnie mu nikt

najwyżej stracę 400zł
na wyjazd, ale trupa nie biorę bitego, chyba ze jakis zderzak tylko robiony albo inna pierdoła

Data: 2013-02-06 23:54:57
Autor:
AT wrote:

Chcialbym kupic auto w Gnieznie, ale mam 500km (w zasadzie 4szstuki mam
wybrane z Gniezna :)

To kup w Radomiu. :>

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

poszukiwany ktos z Gniezna dla opinii auta