poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi

Data: 2010-03-31 17:28:24
Autor: Ed
poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi

Użytkownik "Ed" <wytnijto@wt.pl> napisał w wiadomości news:hotr0u$856$1mx1.internetia.pl...
Witam

15 lat temu wyprowadzil sie ode mnie (z mojego domu) moj kuzyn.
Wyjechal na drugi koniec polski, staly meldunek mial u mnie, tam gdzie mieszkal  - czasowy.
Wymeldowalem go ze swojego domu okolo 3 lata temu.
Jakis czas temu popelnil przestepstwo za ktoro jest poszukiwany przez policje.
Poszukiwania policji polegaja miedzy innymi na niezapowiedzianych i nie proszonych wizytach u mnie.
Mi to specjalnie nie przeszkadza, moze troche drazni, szczegolnie przy gosciach jak policja pyta o kogos z moje rodziny.
Na nic nie pomagaja informacje ze nie jest tu zameldowany, nie mieszka, nie wiem gdzie obecnie przebywa.
Co jakis czas wizyta, nie za czesto. Policjanci mowia - tu jest jego ostatni adres stalego pobytu.

Problem polega na tym ze moja mama bardzo to przezywa. Po ostatniej wizycie ledwo obeszlo sie bez karetki w nocy.

Czy mozna cos zrobic by skonczyly sie te wizyty?
Przecie jego u mnie nie mam od tylu lat?

pozdrawiam
Ed

Witam
Wszystko jasne.
Dziekuje i pozdrawiam

wesolych Swiat

Ed

poszukiwany kuzyn, policja mnie nachodzi