poszukiwany...poszukiwana...

Data: 2013-06-14 10:19:27
Autor: PH
poszukiwany...poszukiwana...

Użytkownik "Piotr Zagórowski" <piotrus.pan.70@gmail.com> napisał w wiadomości news:c7b42810-fa96-4547-af69-c951c961d0eagooglegroups.com...
Witam wszystkich...
poszukiwany...poszukiwana... brzmi groźnie ale spokojnie. Od niedawna jestem posiadaczem Yamahy FZ6 z 2004 r i szukam kogoś z Warszawy (najchętniej) celem wymienienia się informacjami... chciałem posłuchać innej Fazerki (bez przeróbki wydechów)...zawsze będzie o czym pogadać. nie jestem specem w temacie więc chętnie z kimś zamienię parę słów. Z serwisem już rozmawiałem i teraz chodzi mi o kontakt z użytkownikiem.
Jakby ktoś chciał i mógł byłoby super... z góry dzięki.
Piotrek

www.motocykl.org

pozdrawiam
Piotr