poszukiwany samochód

Data: 2010-12-27 14:00:52
Autor: paralot
poszukiwany samochód
Witam
Jak w temacie. Poszukuje samochodu VW pasat combi nr rej. TK 60433, kolor
granatowy. Może gdzieś stoi. Internet potęgą, już wiele razy mi pomógł. Może
 i tym razem się uda.
 Pozdrawiam i liczę na pomoc

Data: 2010-12-27 14:42:32
Autor: Wangog
poszukiwany samochód
W dniu 2010-12-27 14:00, paralot pisze:
[...]

Wyjasnisz o co chodzi, czy moze jestes swiezym policjantem i chcesz sie wykazac u szefa?

Data: 2010-12-27 14:47:23
Autor: Andrzej Lawa
poszukiwany samochód
W dniu 27.12.2010 14:42, Wangog pisze:
[...]

Ja raczej podejrzewam, że mu ukradli i szuka na szybko, zanim przemalują
- czasem tak się znajdzie "zgubę".

Data: 2010-12-27 14:53:37
Autor: paralot
poszukiwany samochód

Ja raczej podejrzewam, że mu ukradli i szuka na szybko, zanim przemalują

- czasem tak się znajdzie "zgubę".

 Dokładnie tak jest.

Data: 2010-12-27 14:50:09
Autor: Marcin Jan
poszukiwany samochód
W dniu 10-12-27 14:42, Wangog pisze:
[...]

od znajomego ojciec kiedyś zapił tak że nie pamiętał gdzie zostawił samochód. Po prostu kamień w wodę. Całe szczęście że była to strefa płatnego parkowania i po ca. 4 miesiącach przyszło wezwanie do zapłaty.
Pozdrawiam
Marcin

Data: 2010-12-27 15:47:37
Autor: kml
poszukiwany samochód

Użytkownik "paralot" <wgodzwon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2de1.00000154.4d188e04newsgate.onet.pl...
[...]

Kilka lat temu znajomemu tez ukradli samochód i potem okazało się, że dziupla była bardzo blisko miejsca kradzieży. Pojeździj po okolicy zwłaszcza jeżeli są jakieś garaże gdzieś etc. Może poznasz ślady opon na śniegu.

kml

Data: 2010-12-27 15:54:54
Autor: neoniusz
poszukiwany samochód
W dniu 10-12-27 15:47, kml pisze:
Może poznasz ślady opon na
śniegu.

???

Data: 2010-12-27 16:09:43
Autor: kml
poszukiwany samochód

Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:ifa9bu$5if$1news.onet.pl...
W dniu 10-12-27 15:47, kml pisze:
Może poznasz ślady opon na
śniegu.

Nie wiesz jakie masz opony w samochodzie i jakie zostawiają ślady? Bo ja wiem i gdybym jeździł po okolicznych garażach czy innych ewentualnych dziuplach to właśnie za tym bym się rozglądał.

kml

Data: 2010-12-27 16:18:05
Autor: kamil d
poszukiwany samochód
[...]

Spróbuj dodać na wykop.pl, jak zrobisz dobry opis ze zdjęciami to jest szansa, że długo się utrzyma u góry i może jakimś cudem się znajdzie...

Allegro to też dobry pomysł, ogłoszenie z tanim "paskiem" przyciągnie wiele osób, ludzie zwykle szukają w swojej okolicy więc też jest możliwość, że ktoś skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc po jakimś czasie uwalą aukcje.

--
kamil d

Data: 2010-12-27 16:37:56
Autor: paralot
poszukiwany samochód
> [...]

wiele osób, ludzie zwykle szukają w swojej okolicy więc też jest

możliwość, że ktoś skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc

 Dzięki za podpowiedź i serdecznie pozdrawiam.
--

kamil d

Data: 2010-12-27 22:19:15
Autor: Tomasz Pyra
poszukiwany samochód
[...]

Załóż stronę na darmowym serwerze (od biedy może być galeria na picasie), wrzuć jakieś zdjęcia, podaj jakieś znaki szczególne - chociażby felgi, rocznik, typ.
Wtedy jest szansa że ktoś zapamięta wzrokowo za czym się rozglądać i zauważy

Podaj też VIN, ewentualnie numery znakowań szyb itp.

Bo tak to choćby pod moim blokiem stał od tygodnia, to bym nie zwrócił uwagi na rejestrację (no może poza tym że TK w moich okolicach mało spotykane).
Bo tak to naprawdę nie wiadomo na co patrzeć - Passat to 30 lat historii motoryzacji :)

Data: 2010-12-27 22:28:55
Autor: jerzu
poszukiwany samochód
On Mon, 27 Dec 2010 22:19:15 +0100, Tomasz Pyra
<hellfire@spam.spam.spam> wrote:

Bo tak to choćby pod moim blokiem stał od tygodnia, to bym nie zwrócił uwagi na rejestrację (no może poza tym że TK w moich okolicach mało spotykane).

Po pierwsze, skąd zniknął? Bo twórca wątku tego nie podał.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

poszukiwany samochód