poszukiwany samochód

Data: 2010-12-27 16:18:05
Autor: kamil d
poszukiwany samochód
W dniu 2010-12-27 14:00, paralot pisze:
Witam
Jak w temacie. Poszukuje samochodu VW pasat combi nr rej. TK 60433, kolor
granatowy. Może gdzie¶ stoi. Internet potęg±, już wiele razy mi pomógł. Może
  i tym razem się uda.
  Pozdrawiam i liczę na pomoc

Spróbuj dodać na wykop.pl, jak zrobisz dobry opis ze zdjęciami to jest szansa, że długo się utrzyma u góry i może jakim¶ cudem się znajdzie...

Allegro to też dobry pomysł, ogłoszenie z tanim "paskiem" przyci±gnie wiele osób, ludzie zwykle szukaj± w swojej okolicy więc też jest możliwo¶ć, że kto¶ skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc po jakim¶ czasie uwal± aukcje.

--
kamil d

Data: 2010-12-27 16:37:56
Autor: paralot
poszukiwany samochód
> [...]

wiele osób, ludzie zwykle szukaj± w swojej okolicy więc też jest

możliwo¶ć, że kto¶ skojarzy fakty. Tylko to wbrew zasadom Allegro więc

 Dzięki za podpowiedĽ i serdecznie pozdrawiam.
--

kamil d

--

poszukiwany samochód