poszukiwany tytuł filmu - dżungla, grupa młodych ludzi, kannibal

Data: 2011-03-28 16:47:30
Autor:
poszukiwany tytuł filmu - dżungla, grupa młodych ludzi, kannibal
Witam,

Poszukuje tytułu filmu, który widziałam kiedy¶ dawno...grupa młodych ludzi
przemierza dżungle, pojawia się gdzie¶ ich kamera, któr± nagrywaj± swoj±
wędrówkę. Okazuje się, że zainteresowało się nimi plemię tubylców - kanibali,
które zaczęło za nimi i¶ć. Niestety nie pamiętam więcej...trochę lakoniczny
ten opis filmu, ale może kto¶ będzie w stanie mi pomóc.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

Data: 2011-03-28 17:13:31
Autor: Krzysztof Mitko
poszukiwany tytuł filmu - dżungla, grupa młodych ludzi, kannibal
  mĂłwi tak:
Poszukuje tytułu filmu, który widziałam kiedyś dawno...grupa młodych ludzi
przemierza dĹĽungle, pojawia siÄ™ gdzieĹ› ich kamera, ktĂłrÄ… nagrywajÄ… swojÄ…
wędrówkę. Okazuje się, że zainteresowało się nimi plemię tubylców - kanibali,
które zaczęło za nimi iść. Niestety nie pamiętam więcej...trochę lakoniczny
ten opis filmu, ale może ktoś będzie w stanie mi pomóc.

Kojarzy mi siÄ™ "Cannibal Holocaust".

--
Z pozdrowieniami,
Krzysztof Mitko

Data: 2011-03-28 19:21:48
Autor: RedLite
W dniu 2011-03-28 18:47, sylwinek_2010@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

[...]

Może to?
http://www.oh-the-horror.com/page.php?id=209&ratings=1

--
*RedLite*

Data: 2011-03-28 17:27:01
Autor:
RedLite <escribir.a@Berdichev.ua> napisał(a):
> [...]

> które zaczęło za nimi i¶ć. Niestety nie pamiętam więcej...trochę lakoniczny
> ten opis filmu, ale może kto¶ będzie w stanie mi pomóc.

Bingo! Dziękuje!

Data: 2011-03-28 19:41:20
Autor: Elvis
poszukiwany tytuł filmu - dżungla, grupa młodych ludzi, kannibal

Użytkownik <sylwinek_2010@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imqe32$oh6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Stawiam na to:

http://www.imdb.com/title/tt0462499/

poszukiwany tytuł filmu - dżungla, grupa młodych ludzi, kannibal