poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520

Data: 2010-09-29 19:09:54
Autor: ToMasz
poszukiwany użytkownik acera TravelMate 7520
ToMasz pisze:
Witam

Mam Acera Travelmate 7520, padł mi dyski i a nie zrobiłem kopi całego
windowsa. Teraz niemam go jak odtworzyć. Myślałem ze zainstaluje
jakiegokolwiek windowsa i przyjmie mój "product key" - ale tak nie jest.
W tej sytuacji Microsoft zaleca kupienie nowego windows7, a Acer wykona
dla mnie kopie za 180zł+VAT. Czy ktoś mógłby mnie poratować zawartoscią
partycji recovery, albo płytą CD z tego laptopa?

ToMasz

Tak to wygląda

http://yfrog.com/nbout0002j

ToMasz

Data: 2010-09-29 20:09:48
Autor: boxfish
W dniu 2010-09-29 19:09, ToMasz pisze:
ToMasz pisze:
[...]

wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez wpisywania key, potem program microsoftu i wpis numeru z obudowy, musi zadziałać

Data: 2010-09-29 21:58:25
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
W dniu 2010-09-29 19:09, ToMasz pisze:
(...)
wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez
wpisywania key,

podaj 25znakowy klucz produktu:

dalej albo anuluj. jak klikam dalej, to pisze ze klucz jest niepoprawny,
skontaktuj sie z....itd

ToMasz

Data: 2010-09-29 23:08:42
Autor: TJE
[...]

musisz mieć płytę z service packiem 3 w wersji oem
wtedy nie trzeba odrazu wpisywać kodu i system będzie działał przez 30 dni

nie zadziała to na SP2 i starszych

Data: 2010-10-01 14:59:20
Autor: Mark
Dnia Wed, 29 Sep 2010 23:08:42 +0200, TJE napisał(a):

musisz mieć płytę z service packiem 3 w wersji oem
wtedy nie trzeba odrazu wpisywać kodu i system będzie działał przez 30 dni

... i nie przyjmnie mu tez klucza ktory ma. Do XP-kow startowych ze
zintegrowanym SP3 byla calkiem nowa grupa kluczy, ktore NIE pasowaly do
instalek z wczesniejszymi,  i odwrotnie.

Nawet sam to sprawdzalem - chcialem sobie zrobic dobrze, majac oryginalnego
XP SP2 - zintegrowalem przy pomocy nlite SP3 i zrobilem instalke - wywalalo
blad klucza.
Przy czym instalka XP SP2, a potem SP3 - zero problemow

--
Mark

Data: 2010-10-01 15:06:27
Autor: boxfish
W dniu 2010-10-01 14:59, Mark pisze:
[...]

I jak widać nie raczyłeś przeczytać wcześniejszych wpisów, przyjmie przy pomocy odpowiedniego narzędzia od microsoftu, doczytaj

Data: 2010-10-01 15:09:08
Autor: boxfish
[...]

a wiesz czym się rózni płyta oem z sp3 od samoróbki sp2 ? chyba nie

Data: 2010-10-01 14:55:02
Autor: Mark
Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:09:48 +0200, boxfish napisał(a):

wg mnie xp professional czyli instalujesz z dowolnej płyty bez wpisywania key, potem program microsoftu i wpis numeru z obudowy, musi zadziałać

Bzdury gadasz.

XP to nie Vista czy 7, nie podasz klucza to nie zainstalujesz.

--
Mark

Data: 2010-10-01 15:08:03
Autor: boxfish
W dniu 2010-10-01 14:55, Mark pisze:
[...]

brak wiedzy czy tylko złośliwość ? robię to regularnie i jakimś cudem działa, chybaże korzystasz z piraconych niezbyt pewnych płyt, polecam sprawdzić zanim napiszesz xp pro oem sp3 ...

zresztą już o tym pisano

Data: 2010-10-01 23:59:28
Autor: ToMasz
boxfish pisze:
[...]

xp, te z oznaczeniem sp3, to _moim zdaniem_ sp2. jak sobie sciagaja sp3
to wywalają jakiś komumikat ze padłeś ofiarą piractwa - czy jakoś tak
nie znalazłem XP SPx który by ruszył bez klucza.
znalazłem win- mediacenter- rusza bez klucza
teraz najlepsze. win7upgrade - da sie (jakoś tam) zainstalować jako
pierwszy system na czystym dysku. nie wiem jak z aktywacją, olałem go.

ToMasz

ps dałem rade z xp. dzieki. działa z moim kluczem i aktywuje sie.

Data: 2010-10-02 13:21:16
Autor: boxfish
W dniu 2010-10-01 23:59, ToMasz pisze:

xp, te z oznaczeniem sp3, to _moim zdaniem_ sp2. jak sobie sciagaja sp3
to wywalają jakiś komumikat ze padłeś ofiarą piractwa - czy jakoś tak
nie znalazłem XP SPx który by ruszył bez klucza.

A ja całe mnóstwo, może kluczem jest dostawca w moim przypadku był to microsoft (choć przyznaję niedawno potrzebowałem na syzbko to pobrałem iso wygladające na kopię oryginału i też zadziałało na stareńki IBM T41, czyli płyta + microsoft key update tool i  prawidłowa aktywacja)