poszukujÄ…cy biura

Data: 2010-03-17 17:03:39
Autor: skawet
poszukujÄ…cy biura
Witam,
zastanawiam się właśnie nad zmianą biura maklerskiego.
Słyszałem (nie wiem czy to prawda), że są biura na których można składać zlecania kupna mając np. 10.000zł jednoczenie na np. 4 różne spółki tak, że ich wartości w sumie była np. 40.000 zł. i dopiero w chwili wyczerpania środków na koncie pozostałe zlecenia nie były by realizowanie?
Inaczej mówiąc mając wspomniane 10.000zł mogę jednocześnie obstawiać różne "okazje" i tak aż do wyczerpania środków.

Czy jest takie biuro, cz je sobie po prostu wymarzyłem?
Jeżeli jest takie biuro to które?

pozd,
skawet

Data: 2010-03-17 17:10:07
Autor: haze
poszukuj±cy biura
BO¦ zdaje siê

Data: 2010-03-17 17:15:04
Autor: totus
poszukuj±cy biura
skawet wrote:

Witam,
zastanawiam siê w³a¶nie nad zmian± biura maklerskiego.
S³ysza³em (nie wiem czy to prawda), ¿e s± biura na których mo¿na sk³adaæ
zlecania kupna maj±c np. 10.000z³ jednoczenie na np. 4 ró¿ne spó³ki tak,
¿e ich warto¶ci w sumie by³a np. 40.000 z³. i dopiero w chwili wyczerpania
¶rodków na koncie pozosta³e zlecenia nie by³y by realizowanie?
Inaczej mówi±c maj±c wspomniane 10.000z³ mogê jednocze¶nie obstawiaæ ró¿ne
"okazje" i tak a¿ do wyczerpania ¶rodków.

Czy jest takie biuro, cz je sobie po prostu wymarzy³em?
Je¿eli jest takie biuro to które?

pozd,
skawet

By³o takie zlecenia w bossa. Zlecenie warunkowe jest realizowane a¿ do wyczerpania realnych ¶rodków. Tak w³a¶nie jak mówisz. Nie wiem czy tylko w bossa i nie wiem czy jeszcze w bossa. Na ich stronie czyta³em o tym.

Data: 2010-03-17 18:55:58
Autor: Delfino Delphis
poszukuj±cy biura
totus wrote:

By³o takie zlecenia w bossa. Zlecenie warunkowe jest realizowane a¿ do
wyczerpania realnych ¶rodków. Tak w³a¶nie jak mówisz. Nie wiem czy tylko w
bossa i nie wiem czy jeszcze w bossa. Na ich stronie czyta³em o tym.

Potwierdzam, jest w bossa takie co¶, nazywa siê to zlecenie DDM+. To jest
zlecenie realizowane niejako przez nich, w momencie aktywacji, dopiero
wpuszczane do warsetu, wiêc nie ma wstêpnego ograniczenia na gotówkê itp.

Data: 2010-03-19 14:16:35
Autor: skawet
poszukujÄ…cy biura
Dziękuje za info.
Wysłałem zapytanie do BOSSa w tej sprawie ale na razie bez odpowiedzi.

Data: 2010-03-19 16:48:04
Autor:
poszukuj±cy biura
DDM w bosie je¶li dobrze kojarzê jest od zleceñ za du¿o wy¿sz± kasê :)

U¿ytkownik "skawet" <skawetusunto@onet.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:hnvtfj$cav$1news.onet.pl...
Dziêkuje za info.
Wys³a³em zapytanie do BOSSa w tej sprawie ale na razie bez odpowiedzi.

Data: 2010-03-19 17:00:29
Autor: skawet
poszukuj±cy biura
Dosta³em odpowied¼ z Bossa
to nazywa siê DDM+
a tu szczegó³y:
http://bossa.pl/index.jsp?layout=2&page=0&news_cat_id=439

nie ma za to ani dodatkowych op³at ani minimalnej warto¶ci zlecenia

Chyba znalaz³em swoje nowe biuro :)

Data: 2010-03-19 16:14:02
Autor: Gonzo
poszukuj±cy biura
Uzywam DDM w Bossa od jakiegos czasu i jestem zadowolony. Jest tylko jeden haczyk: jesli chcesz sprzedac akcje pkc na otwarciu i za ta kase kupic cos innego za pomoca ddm - czasami zlecenie kupna aktywuje sie szybciej niz rozliczenie zlecenia sprzedazy i wywala blad, ze nie ma srodkow na koncie.

poszukujÄ…cy biura