poszukuje

Data: 2012-03-13 11:49:41
Autor: to
poszukuje
begin mz
Będe w trasie w okolicach Poznania i poszukuje w miare taniego i
sprawdzonego noclegu (2 dorosłych i 2 dzieci) przy drogach 11, 92 lub
184. Google pokazuje wiele ale mi chodzi o możliwość przespania się po
bardzo męczącym dniu. Chodzi mi o miejsce pod Poznaniem.

A w lesie, w namiocie, nie da rady?

Data: 2012-03-13 15:49:30
Autor: to
poszukuje