poszukuje cylindra

Data: 2014-11-28 09:53:59
Autor: arkadios123
poszukuje cylindra
WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra 140 do tego modelu proszę o odpowiedz  i pomoc ewentualnie prosze o linki który by pasował --

Data: 2014-11-29 13:55:40
Autor: MarcinJM
poszukuje cylindra
W dniu 2014-11-28 10:53, arkadios123 pisze:
WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
140 do tego modelu proszę o odpowiedz i pomoc ewentualnie prosze o linki
który by pasował

No zadaj to pytanie w koncu. Umieramy z ciekawości.

MarcinJM      gg: 978510    http://www.supervw.com.pl
kompleksowe remonty old i youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-11-30 21:15:49
Autor: Krwawy Misio
poszukuje cylindra
Prawdziwy junak miał 349ccm. Ty masz tylko chinskie gówno które profanuje nazwę "Junak".
Cieszę się że mogłem pomóc.
Druga kwestia. Odwiedż budynek oznaczony jako "szkoła". Popros nauczycielkę z języa polskiego o korepetycję z zakresu "zdanie pytające"

--
Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ -- -

Data: 2014-12-04 00:05:19
Autor: N1
poszukuje cylindra
W dniu 28-11-2014 o 10:53, arkadios123 pisze:
WITAM posiadam junaka 901 125 139fbm moje pytanie to poszukuje cylindra
140 do tego modelu proszę o odpowiedz  i pomoc ewentualnie prosze o
linki który by pasował

A może tak:

Witam.
Posiadam Junaka 901 125ccm 139fbm.
Poszukuje cylindra 140ccm do tego modelu.
Proszę o pomoc w dobraniu cylindra.
Ewentualnie  poproszę o linki , które byłyby pomocne w doborze i wskazaniu źródła zakupu tego elementu.
z góry dziękuję

:-)

-- -

Data: 2014-12-10 07:26:12
Autor: Marcin N
poszukuje cylindra
W dniu 2014-12-04 00:05, N1 pisze:

A może tak:

Witam.
Posiadam Junaka 901 125ccm 139fbm.
Poszukuje cylindra 140ccm do tego modelu.

W sensie, że kto?
Wymądrzać się też trzeba umieć/umić.

--
MN