poszukuję do Lanci Musa 1.9Multijet (Fiat IDEA 1.9 multijet) gornego mocowania mcpersona.

Data: 2010-06-14 16:35:43
Autor: jacek_1970
poszukuję do Lanci Musa 1.9Multijet (Fiat IDEA 1.9 multijet) gornego mocowania mcpersona.
Witajcie,

Juz w czasie pierwszej jazdy wpadłem tym samochodzikiem do dziury, rozwaliłem oponę no i gorne mocowanie amortyzatora, tj odbojnik i łożysko.
W katalogu online Intercars nie maja tych częsci na stanie.
Czy macie jakieś sprawdzone źródło takich części czy mam korzystać z ASO FIAT-Lancia?
Pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-06-14 18:06:59
Autor: jacek_1970
poszukuję do Lanci Musa 1.9Multijet (Fiat IDEA 1.9 multijet) gornego mocowania mcpersona.
No i zadzwonilem do sklepu Carserwis i oryginalne fiatowskie czesci beda do tygodnia dostepne :)

Pozdrawiam i nie zawracam gitary

poszukuję do Lanci Musa 1.9Multijet (Fiat IDEA 1.9 multijet) gornego mocowania mcpersona.