poszukuje filmow ...

Data: 2012-09-04 00:36:27
Autor: rs
poszukuje filmow ...
.... cieplych, z pozytywnym przeslaniem. moga byc lzo pedne i ckliwe,
byle nie glupie i plytkie. nadadza sie nawet komedie romantyczne, ale
z glebszym przekazem czyli odpadaja te wszystkie plytkie, koledzowe
opowiastki o trojkatach milosnych i trudnych wyborach nastolatkow. ale
to tez zalezy jaka kto wyznaje definicje slowa "plytkie" (jak to widac
bylo w watku o filmach ambitnych, nie bylo to oczywiste). filmy
powinny byc z ostatnich lat. najlepiej 2011-2012
jesli to wyjasnienie nie jest wystarczajace to tu pare tytulow filmow,
ktore wydaje mi sie spelniaja te wymagania: Bernie, Being Flynn, Jeff Who Lives at Home, Hunky Dory, Jesus Henry
Christ, Life Happens, Vow, Listy do M.
nie wszystkie to filmy wybitne, ale wszystkie dalo sie obejrzec bez
obrzydzenia i co najwazniejsze posiadaly to czego szukam obecnie. potrzebuje z 30 - 40 w miare przyzwoitych filmow spelniajacych
powyzsze warunki. czy ktos podpowie, bez uciekania sie do sarkazmu czy cynizmu? z gory dzieki. <rs>

Data: 2012-09-04 21:49:47
Autor: p0li
poszukuje filmow ...
T->Dnia 2012-09-04 06:36:27 niejaki rs napisał:
z gory dzieki. <rs>

man from earth widział?

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2012-09-04 16:04:09
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Tue, 4 Sep 2012 21:49:47 +0200, p0li <p0li@autko.SCHNITT.pl> wrote:

T->Dnia 2012-09-04 06:36:27 niejaki rs napisał:
z gory dzieki. <rs>

man from earth widział?

dzieki. widzial. cwana rzecz, ale nie o to mi chodzi. za duzo tu
wydumanej intrygi, a za malo zwyklego, codziennego czlowieczenstwa.
<rs>

Data: 2012-09-04 23:18:18
Autor: duddits
poszukuje filmow ...
Listy nie będzie, ale widziałem ostatnio The Lucky One, chyba wpisuje się w to czego szukasz.

http://www.imdb.com/title/tt1327194/

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

Data: 2012-09-04 17:37:17
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Tue, 04 Sep 2012 23:18:18 +0200, duddits <pawel@RMgomoto.tv> wrote:

Listy nie będzie, ale widziałem ostatnio The Lucky One, chyba wpisuje się w to czego szukasz.

http://www.imdb.com/title/tt1327194/

mowisz? ok. dzieki. to jest jeden. <rs>

Data: 2012-09-04 23:34:46
Autor: frank drebin
poszukuje filmow ...
Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci news:r40b48t9tp93nqc603nui0a7s09ml4ehui4ax.com...
[...]
zerkam na twardziela i te ogladalem:
Ip man
50/50
Up in the air
Les Choristes
Dear Frankie
The Station Agent
Tucker and Dale vs Evil :))

te ciagle czekaja na obejrzenie ale skoro je sciagnalem to pewnie warto:
A dog year
A shine of rainbow
Blue Valentine
Crazy heart
Garden State
Michael Clayton
Morning glory

Ostatnio obejrzalem wreszcie Gattaca (chyba za stary bo 97 rok) i baardzo mi sie podobal

pozdr.

--
Nigdy nie klóc sie z glupcem, ludzie moga nie dostrzec róznicy.

Data: 2012-09-04 20:13:10
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Tue, 4 Sep 2012 23:34:46 +0200, "frank drebin" <blabla.bla@vip.pl>
wrote:

[...]

dopisalem. les choristes. dzieki. <rs>

Data: 2012-09-05 10:21:38
Autor: medea
poszukuje filmow ...
W dniu 2012-09-04 06:36, rs pisze:
czy ktos podpowie, bez uciekania sie do sarkazmu czy cynizmu?
z gory dzieki. <rs>

"Droga Ĺźycia" (The Way)
http://www.filmweb.pl/film/Droga+%C5%BCycia-2010-590595
Ciepły, pogodny, refleksyjny i dużo w nim zwykłego codziennego człowieczeństwa. Na dodatek piękne widoczki.
Polecam. :)

Ewa

Data: 2012-09-05 08:37:56
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Wed, 05 Sep 2012 10:21:38 +0200, medea <xxxx@poczta.fm> wrote:

W dniu 2012-09-04 06:36, rs pisze:
czy ktos podpowie, bez uciekania sie do sarkazmu czy cynizmu?
z gory dzieki. <rs>

"Droga życia" (The Way)
http://www.filmweb.pl/film/Droga+%C5%BCycia-2010-590595
Ciepły, pogodny, refleksyjny i dużo w nim zwykłego codziennego człowieczeństwa. Na dodatek piękne widoczki.
Polecam. :)

bronilem sie przed tym filmem, ale jak polecasz, to dam mu szanse.
dzieki. <rs>

Data: 2012-09-08 14:45:00
Autor: Andrzej Lawa
poszukuje filmow ...
W dniu 04.09.2012 06:36, rs pisze:
... cieplych, z pozytywnym przeslaniem. moga byc lzo pedne i ckliwe,
byle nie glupie i plytkie. nadadza sie nawet komedie romantyczne, ale
z glebszym przekazem czyli odpadaja te wszystkie plytkie, koledzowe

Praktycznie wszystko Miyazakiego.

Data: 2012-09-11 19:47:25
Autor: Artur Wieckowski
poszukuje filmow ...
Data: 2012-09-11 14:11:49
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Tue, 11 Sep 2012 19:47:25 +0200, Artur Wieckowski
<ar.bez.wieckowski@gmail.com> wrote:

Pewnie wszystkie znasz:
http://www.imdb.com/title/tt0118849/ Dzieci niebios
http://www.imdb.com/title/tt1028532/ Hachiko
http://www.imdb.com/title/tt1028532/ Wbrew regułom

czy to jest "cider house rules" z charliza?

http://www.imdb.com/title/tt0167331/ Pelisky
http://www.imdb.com/title/tt0285566/ Większość ludzi mieszka w Chinach
http://www.imdb.com/title/tt0332280/
http://www.imdb.com/title/tt0814314/
http://www.imdb.com/title/tt0804497/ polskiego tytułu chyba nie było
http://www.imdb.com/title/tt0490204/ Sandler jakiego nie znałem
http://www.imdb.com/title/tt0817177/ bardzo lubię:)

o! zaraz zapuszczam.

http://www.imdb.com/title/tt1188996/ Nie może tu zabraknąć Khana:)
http://www.imdb.com/title/tt0428870/ Wielki wyciskacz

faktycznie wiekszosc z tej listy znam, ale nie wszystkie. wlasnie o
takie filmy mi chodzi. nawet sobie niektore powtorze. wielkie dzieki.
<rs>

Data: 2012-09-12 04:53:43
Autor: Artur Wieckowski
poszukuje filmow ...
W dniu wtorek, 11 września 2012 20:11:52 UTC+2 użytkownik rs napisał:
> [...]

>http://www.imdb.com/title/tt1028532/ Hachiko

>http://www.imdb.com/title/tt1028532/ Wbrew regułom

czy to jest "cider house rules" z charliza?

Nie inaczej:)
Ja sobie powtórzę książkę. W scenariusz filmu swoje trzy grosze wrzucił Irving..
ale mocno go okroił. Co zresztą dziwne nie jest.

>http://www.imdb.com/title/tt0167331/ Pelisky

> [...]

raz widziałem, ale zostawił bardzo pozytywne wrażenie.
Nie wiem dlaczego w tym miejscu przypomniał mi się:
http://www.imdb.com/title/tt0092005/
Pewnie ten klimat nastolatków urodzonych urodzonych w okolicach II wojny światowej.

To jeszcze kilka:
http://www.imdb.com/title/tt0293715/ też bardzo znane. I bardzo warte obejrzenia po raz drugi czy trzeci:)
http://www.imdb.com/title/tt0164756/ Dogma, pierwsze pięć certfikowanych filmów mniej lub bardziej polecam. Znasz?
http://www.imdb.com/title/tt0424227/ Znany nagradzany Iran
http://www.imdb.com/title/tt0423866/ powolne i o miłości:)
http://www.imdb.com/title/tt0471957/ komedia romantyczna po fińsku, fajnie ubrana w dźwięki
http://www.imdb.com/title/tt0203166/ komuna po szwedzku:)
http://www.imdb.com/title/tt0150662/ wcześniejszy film Moodyssona, raczej mało optymistyczny..

pozdr,
AW

Data: 2012-09-13 13:10:57
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Wed, 12 Sep 2012 04:53:43 -0700 (PDT), Artur Wieckowski
<ar.wieckowski@gmail.com> wrote:

> [...]

faktycznie wiekszosc z tej listy znam, ale nie wszystkie. wlasnie o

takie filmy mi chodzi. nawet sobie niektore powtorze. wielkie dzieki.

troche jestem w tyle za produkcjami europejskimi, wiec dzieki jeszcze
raz, ale do tej listy wkradlo ci sie pare tytulow, ktore nie spelniaja
moich wymagan, bo to raczej doly, nawet jesli nie w ogolnym
przeslaniu, to w ciagu trwanie filmu. moze sa w tych filmach (mam na
mysli filmy z dogme95, 3iron, show me love) znalazles jakies elementy,
ktore zagraly dla ciebie tak, ze po obejrzeniu filmu, "zachcialo ci
sie zyc", a wlasnie o takie filmy mi chodzi. taki odbior filmu, jest
oczywiscie rzecza indywidualna. <rs>

Data: 2012-09-19 13:46:43
Autor: Artur Wieckowski
poszukuje filmow ...
W dniu 2012-09-13 19:10, rs pisze:

[...]

Masz rację Dogme do Twojego zapytania pasuje średnio:)
Ale Mifune nawet mnie bawiło, Włoski dla początkujących też mimo tragedii parę scen optymistycznych miał;-) Ale tylko miał, więc na film poprawiający nastrój nadaje się średnio..
Z powyższej listy imho fajnym seansem powinien być koreański My sassy girl;-) Jeśli nie widziałeś to od tego bym zaczął. Zaskakujące i mimo zdaje się 10 już lat świeże kino;-)
Europejskie i optymistyczne na pewno będzie też:
http://www.imdb.com/title/tt0371589/ ostatnie sceny - imho miodzio;-)

pozdr,
AW

Data: 2012-09-19 12:18:16
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Wed, 19 Sep 2012 13:46:43 +0200, Artur Wieckowski
[...]

ogladalem. swietna zabawa.

Europejskie i optymistyczne na pewno będzie też:
http://www.imdb.com/title/tt0371589/ ostatnie sceny - imho miodzio;-)

nie widzialem. dopisze. dzieki. <rs>

Data: 2012-09-13 23:02:43
Autor: Habeck Colibretto
poszukuje filmow ...
Dnia 04.09.2012, o godzinie 06.36.27, na pl.rec.film, rs napisał(a):

[...]

A ktoś proponował francuskich Nietykalnych (Intouchables)
(http://www.imdb.com/title/tt1675434/)?

Swoją drogą z tego typu pozytywnych filmów to może warto ogólnie szukać
czegoś, co jest na podstawie faktów kręcone. Chociażby 127 godzin.

Z innych, które mi się pozytywnie wbiły w pamięć:
The Time Traveler's Wife
The Company Men
The Family Man
Sam początek Up (tej animacji Pixara - kilka minut przepięknej miłosnej
historii).
Phenomenon
Little Women
Chyba jednej z najbardziej pozytywnych filmów: The Shawshank Redemption
Awakenings

Jak widać nie tylko z ostatnich 2 lat.

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2012-09-29 16:41:37
Autor: Artur Wieckowski
poszukuje filmow ...
W dniu 2012-09-04 06:36, rs pisze:
[ciach]

No i co z tych wszystkich propozycji dziś sam polecasz? ;-)

pozdr,
AW

Data: 2012-09-29 19:57:23
Autor: rs
poszukuje filmow ...
On Sat, 29 Sep 2012 16:41:37 +0200, Artur Wieckowski
<ar.bez.wieckowski@gmail.com> wrote:

W dniu 2012-09-04 06:36, rs pisze:
[ciach]

No i co z tych wszystkich propozycji dziś sam polecasz? ;-)

nic nie obejrzalem, bo nie zebralem jescze trzydziestu sztuk, ale
niechcacy zaliczylem ladny "people like us", ktory pasuje, do tej
listy i przypomnialem sobie "pay it forward", ktory jest chyba jej
esencja. <rs>

poszukuje filmow ...