poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny

Data: 2015-11-12 14:17:09
Autor: namikk
poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
Witam,

jak w temacie poszukuje od jakiegoś czasu kabiny prysznicowej 80x90 przyściennej z wysokim, głębokim brodzikiem z siedziskiem.

Ewentualnie kabiny półokrągłej z brodzikiem wysokim 80x90 zabudowanej ściankami montażowymi z boku. Widziałem coś takiego w market O(b)i, tylko bez mojego wymiaru.

Objeździłem co się dało w promieniu 40 km, googluje i googluje, ciągle bez pozytywnego wyniku. Katalogi w sklepach poprzeglądane i nic.

Ma ktoś może taki podobny użytkowy model u siebie  i zechciałby się podzielić i wskazać mi czego szukać i ewentualnie gdzie?

Z góry dzięki za wszystkie sugestie,
Pozdrawiam

Data: 2015-11-13 08:21:55
Autor: Miroo
W dniu 2015-11-12 o 23:17, namikk@poczta.onet.pl pisze:
[...]

80x100 nie wejdzie?
http://www.radaway.pl/produkt.php?id=67

Pozdrawiam

Data: 2015-11-13 00:55:08
Autor: namikk
poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
W dniu piątek, 13 listopada 2015 08:22:15 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

80x100 nie wejdzie?

Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90. Pozdrawiam

Data: 2015-11-14 18:37:54
Autor: .:Artur:.
poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny
Dnia Fri, 13 Nov 2015 00:55:08 -0800 (PST), namikk@poczta.onet.pl
napisał(a):

W dniu piątek, 13 listopada 2015 08:22:15 UTC+1 użytkownik Miroo napisał:

80x100 nie wejdzie?

Niestety nie. Musi być konkretnie 80x90. Pozdrawiam

Tam masz formularz kabiny niestandardowej....
:)
po lewj stronie
http://www.radaway.pl/pobierz.php?id=2983c47212a1ae5b6872b2bd4d427e6d
--
..:Artur:.

poszukuje kabina półokrągła przyścienna + brodzik półokrągły przyścienny