poszukuje kancelarii/adwokata

Data: 2009-11-25 09:39:37
Autor: MiK^
poszukuje kancelarii/adwokata
Witam serdecznie,

Poszukuje firmy ktora zajela by sie odzyskaniem pojazdu ktory zostal
zatrzymany przez funkcjonariuszy policji a nastepnie sprzedany.
Policja zajela samochod na podstawie orzeczenia prokuratury do czasu
wyjasnienia sprawy zwiazanej z kwestionowaniem wlasnosci. Po 3 chatach
otrzymuje informacje iz jestem wlascicielem samochodu jednak samochod
zostal sprzedany. Poszukuje firmy ktora odzyska naleznosc za samochod
oraz osobno odszkodowanie od prokuratury za zniewazenie monitow oraz
nie informowania mnie co do sprawy przez co samochod przez 3lata
'gnil' pomijajac fakt ze zostal on sprzedany (bog wie kiedy).

z gory dzieki za informacje

pzd -Michal

poszukuje kancelarii/adwokata