poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE

Data: 2011-05-05 22:09:33
Autor: m4rkiz
poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE
Użytkownik "Paweł G±ska" <ch03@op.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ipuhdg$bgv$1@news.onet.pl...
Po kopaniu w sieci znalazłem opcję w O2 = 3GBP za 1MB taktowane co 1kB, zna kto¶ co¶ lepszego?

sprawdz Hutchison 3G - three - dane we wlasnej sieci maja w tej samej
cenie, niezalenie od kraju, oni generalnie maja chyba najlepsza oferte
na dane na wyspach, nie wiem jak na kontynencie

meteor tez ostatnio zaczyna isc w tym kierunku, ale tu nie jestem pewien

Data: 2011-05-05 23:35:02
Autor: Paweł Gąska
poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE
Witam,

W odpowiedzi na maila od m4rkiz
z dnia: 2011-05-05 23:09:
sprawdz Hutchison 3G - three - dane we wlasnej sieci maja w tej samej
cenie, niezalenie od kraju, oni generalnie maja chyba najlepsza oferte
na dane na wyspach, nie wiem jak na kontynencie
dzięki :)

three - wyglÄ…da, ĹĽe ponad 2x taniej
cyt.
Internet data is now only ÂŁ1.28 per Mb.
Data charges are for data sent and received and are calculated to the nearest kilobyte.

meteor tez ostatnio zaczyna isc w tym kierunku, ale tu nie jestem pewien
10.24EUR/1MB nawet nie będę sprawdzał jak taryfikowane :D

Paweł

poszukuje karty prepaid z taktowaniem 1kB w roamingu UE