poszukuje loga preclowego

Data: 2010-03-30 10:55:10
Autor: Odys
poszukuje loga preclowego
jak w temacie

Odys
--
XLH883 ( Grupa Lublin )

Data: 2010-03-30 20:34:35
Autor: Budyn
poszukuje loga preclowego
Uzytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisal w wiadomosci news:ca84db94-d788-46c3-833a-2d925dc34f58l25g2000yqd.googlegroups.com...
jak w temacie

poszlo na priv

b.

Data: 2010-03-30 21:10:08
Autor: Seba
poszukuje loga preclowego
Dnia Tue, 30 Mar 2010 20:34:35 +0200, Budyn napisał(a):

poszlo na priv

W jakim to masz formacie?

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-03-30 21:55:16
Autor: Budyń
poszukuje loga preclowego
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1qysw9g2gmp3k.1jgx1mthphkcl.dlg40tude.net...
W jakim to masz formacie?

corel

b.

Data: 2010-03-30 15:17:30
Autor: Odys
poszukuje loga preclowego
On 30 Mar, 21:55, Budyń <bud...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "Seba" <seb_beztego_...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:1qysw9g2gmp3k.1jgx1mthphkcl.dlg40tude.net...

> W jakim to masz formacie?

corel

b.
jest blad w tym logo, bo to co mi przyslales to nie jest orginal,
ma jedno skrzydelko zamiast 2ch :)

Odys

--
bez stopki

Data: 2010-03-31 09:23:17
Autor: Budyń
poszukuje loga preclowego
Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomości news:26dc8519-5fc6-42d5-81b8-0283dad4f171g4g2000yqa.googlegroups.com...
jest blad w tym logo, bo to co mi przyslales to nie jest orginal,
ma jedno skrzydelko zamiast 2ch :)

Precle juz nie te :-))) Ale takie było na rajdzie chlorowym - mozesz podtrzymać dumne, acz krótkie, tradycje. ;)

b.

Data: 2010-03-31 09:59:58
Autor: Pryzmat
poszukuje loga preclowego
Użytkownik "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hout94$gb3$1inews.gazeta.pl...
[...]

No to jeszcze zostal tylko 234 lub Wafel z tych ktorzy moga to miec w oryginale.

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2010-03-31 13:05:45
Autor: lesor
poszukuje loga preclowego
On 31 Mar, 09:59, "Pryzmat" wrote:
Użytkownik "Budyń" napisał

> Precle juz nie te :-))) Ale takie było na rajdzie chlorowym - mozesz
> podtrzymać dumne, acz krótkie, tradycje. ;)

No to jeszcze zostal tylko 234 lub Wafel z tych ktorzy moga to miec w
oryginale.

bez dramaturgii, logo niegdys wisialo na ridersach i jest na
zawolanie.
Chyba, ze chodzi o logo precli szynowych, to post wyzej jest link...

--
pozdrawiam, lesor
cb1300

Data: 2010-03-31 16:36:44
Autor: Odys
poszukuje loga preclowego
juz mam dzieki sprawa zamknieta.

Odys
-- -
XLH 883 (Grupa Lublin)

Data: 2010-04-01 18:23:10
Autor: Pryzmat
poszukuje loga preclowego
lesor wrote:
On 31 Mar, 09:59, "Pryzmat" wrote:
[...]

Niegdys wisialo ale w miejscu gdzie wisialo - nie ma
MadMax zapytany o nie rowniez powiedzial ze nie ma.

Data: 2010-04-01 22:17:43
Autor: lesor
poszukuje loga preclowego
On 1 Kwi, 18:23, Pryzmat wrote:
lesor wrote:

> logo niegdys wisialo na ridersach i jest na
> zawolanie.

Niegdys wisialo ale w miejscu gdzie wisialo - nie ma
MadMax zapytany o nie rowniez powiedzial ze nie ma.

"Wolajcie a dostaniecie"

:)
--
podrawiam, lesor
cb1300

Data: 2010-03-31 07:57:52
Autor: Seba
poszukuje loga preclowego
Dnia Tue, 30 Mar 2010 21:55:16 +0200, Budyń napisał(a):
W jakim to masz formacie?

corel

To jeżeli mógłbym prosić, to pchnij mi to też na emaila - 'sebsob' na
'gazeta pl'

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-03-30 20:46:09
Autor: Qlfon
poszukuje loga preclowego
Odys pisze:
jak w temacie

Odys
--
XLH883 ( Grupa Lublin )
Ze sie tak czepie niechcący: spacji Ci Odysie zabrakło w delimiterze:)

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-03-30 15:18:56
Autor: Odys
poszukuje loga preclowego
On 30 Mar, 20:46, Qlfon <r...@life.pl> wrote:
Odys pisze:> jak w temacie

> [...]
> --
> XLH883 ( Grupa Lublin )

Ze sie tak czepie niechcący: spacji Ci Odysie zabrakło w delimiterze:)

pies tracał delimitery

Data: 2010-03-31 10:03:56
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
poszukuje loga preclowego