poszukuję pilnie Gretag Macbeth - tablica kalibracy jna

Data: 2009-05-11 06:13:48
Autor: wdp
poszukuję pilnie Gretag Macbeth - tablica kalibracy jna
Witam,

poszukuję pilnie do pożyczenia na 2 godziny:) muszę zrobić pewne
zadanie szkolne i potrzebna mi jest do wykonania dosłownie 3
fotografii tablica wymieniona w temacie. Posada ktoś z Szanownych
Kolegów|Koleżanek?

Miasto dowolne:) albo dojadę, albo coś innego, sprawa super pilna i
życiowa. I tu pełna powaga.

Pozdrawiam i będę wdzięczny za ludzką pomoc

Wojtek Sienkiewicz

Data: 2009-05-11 16:50:27
Autor: JasiekS

Użytkownik "wdp" <wojteksienkiewicz@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Jeśli masz możliwość wydrukowania (kalibrowana drukarka) to zajrzyj pod
tem link
http://www.rags-int-inc.com/PhotoTechStuff/MacbethTarget/

Jeśli plotę herezje to nie bijcie. Ja chciałem dobrze.

--
JasiekS

poszukuję pilnie Gretag Macbeth - tablica kalibracy jna