[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Data: 2011-07-01 12:57:28
Autor: RD
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Witajcie,

  Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym gronie, najłatwiej będzie znaleźć stosowną odpowiedź.

  Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

  Podpowiecie?
  Czy próżno szukać?

  Pozdrawiam,
Rafał

Data: 2011-07-01 13:26:43
Autor: Andrzej Ława
W dniu 01.07.2011 12:57, RD pisze:

 Poszukuję sposobu/softu, który, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

NTG

Idź na grupę o windows.

Data: 2011-07-01 13:28:48
Autor: RD
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

NTG

Idź na grupę o windows.

  Czy ja mało wyraźnie napisałem?

Data: 2011-07-01 13:29:48
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Dnia 2011-07-01, o godz. 13:28:48
RD <rd@grupy.com1> napisa(a):

W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej awa pisze:

> NTG
>
> Id na grup o windows.

  Czy ja mao wyranie napisaem?

W dniu 2011-07-01 12:57, RD pisze:
 > Witajcie,
 >
 >   Przepraszam, e na t grup, ale wydaje mi si, e tu, w Waszym
 > gronie, najatwiej bdzie znale stosown odpowied.

Zmie zasilacz.

Zdrwko

Data: 2011-07-01 14:11:23
Autor: Andrzej Ława
W dniu 01.07.2011 13:28, RD pisze:
W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

NTG

Idź na grupę o windows.

 Czy ja mało wyraźnie napisałem?

Ty - nie. Ja - najwyraźniej tak. Zatem:

Paszoł won!

(teraz rozumiesz?)

Data: 2011-07-01 15:45:44
Autor: RD
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
W dniu 2011-07-01 14:11, Andrzej Ława pisze:

Paszoł won!

(teraz rozumiesz?)

  Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, więc szkoda mojego czasu..

Data: 2011-07-01 20:29:27
Autor: RadoslawF
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Dnia 2011-07-01 15:45, Uytkownik RD napisa:

Paszo won!

(teraz rozumiesz?)

 Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, wic szkoda mojego czasu..

Burak to taki ktry na grupie sprztowej szuka porady odnonie
programu i nie chce zrozumie dobrych rad odnonie zadawania
pyta na waciwej grupie.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-01 21:59:30
Autor: Przemysaw Ryk
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Dnia Fri, 01 Jul 2011 20:29:27 +0200, RadoslawF napisa(a):

Burak to taki ktry na grupie sprztowej szuka porady odnonie
programu i nie chce zrozumie dobrych rad odnonie zadawania
pyta na waciwej grupie.

A foch? Dlaczego pomijacie focha? Taki sodziutki by. :D

--
[ Przemysaw "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]
[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]

Data: 2011-07-01 13:37:26
Autor: Radosaw Sok
[...]

I co z tego, e Ci si wydaje?

Zapytaj na waciwej grupie.

FUT: pl.comp.os.ms-windows.winnt

PS. A nawet poszukaj w archiwum, bo z p roku temu byo ju
     takie pytanie.

| Radosaw Sok  |  http://www.grush.one.pl/              |
|                 |  Politechnika lska                   |

Data: 2011-07-01 15:50:13
Autor: RD
[...]

  Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Wykazaliście się wysoką kulturą osobistą i pokazaliście mi do czego ta grupa nie służy.

Data: 2011-07-01 16:59:34
Autor: janusz_kk1
Dnia 01-07-2011 o 15:50:13 RD <rd@grupy.com1> napisał(a):

[...]

Ale o co masz pretensje?
To jest grupa która zajmuje się sprzętem a nie systemem operacyjnym,
pytaj na właściwej to dostaniesz sensowną odpowiedź.
A co do kultury to sam się wykazałeś, po to jest podział
na grupy tematyczne aby nie było misz-maszu i kulturalny
człowiek to rozumie i pyta tam gdzie powinien,
  a ty się jeszcze obrażasz jak ci zwrócili uwagę na twoje postepowanie.
Tym bardziej że dostałeś odpowiedź gdzie szukać i że
pół roku temu taki temat był poruszany.

--
Pozdr
JanuszK

Data: 2011-07-01 18:49:58
Autor: RD
W dniu 2011-07-01 16:59, janusz_kk1 pisze:

Tym bardziej że dostałeś odpowiedź gdzie szukać i że
pół roku temu taki temat był poruszany.

  Przeprosiłem, że NTG, ale uznałem, że tu mi pomogą - nie od dziś czytam pl.comp.pecet, więc poprosiłem grzecznie i ładnie, a w zamian, w odpowiedzi, dostałem - jak to piszesz - uwagę pt. "Paszoł won!". Nie będę dyskutował na temat kultury.

  Co do meritum - przeszukiwałem grupy już jakiś czas i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Gdzieniegdzie widziałem zbliżone tematy, ale to nie to.

  Zresztą, szkoda pisać i śmiecić dalej.

  Dziękuję i pozdrawiam,
Rafał

Data: 2011-07-01 19:09:30
Autor: Przemysaw Ryk
Dnia Fri, 01 Jul 2011 18:49:58 +0200, RD napisał(a):

[...]

Jedź do Castoramy i zarzuć tekstem, że wiesz, że to pewnie nie ten sklep,
ale chciałbyś cztery piersi z kurczaka kupić. Potem opisz reakcję
pracowników…

[ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć          ]
[ kołdrę na swoją stronę.                     (znalezione gdzieś w necie ) ]

Data: 2011-07-01 19:37:10
Autor: Rafał Łukawski
On 2011-07-01 19:09, Przemysław Ryk wrote:
[...]

:)

Napisze coś o renault laguna na grupie odnośnie akwarium i przeprosze, że to nie ten temat (choć laguną przewoziłem akwarium).

Z jakiegoś niezrozumiałego powodu nie zadałeś pytania na grupie dotyczącej windows. Obecnie usenet de facto umiera, szkoda, że wcześniej nie pomyślelismy o zmianie grupy na cos bardziej zagadkowego newbie.

--
Szybko i tanio - http://luktronik.pl/

Data: 2011-07-05 09:41:28
Autor: Artur M. Piwko
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
In the darkest hour on Fri, 01 Jul 2011 19:37:10 +0200,
Rafał Łukawski <rafalweb@lukawski.pl> screamed:
[...]

Laguna na grupie dot. akwarium morskiego to jak najbardziej TG. ;-)

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
[ 09:40:59 user up 12854 days, 21:35,  1 user, load average: 0.13, 0.71, 0.45 ]

              sadism, n.:  A sadist refusing to whip a masochist.

Data: 2011-07-01 23:58:57
Autor: G Nowak
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Przeprosiłem, że NTG, ale uznałem, że tu mi pomogą - nie od dziś

A jakbym zabijal majac na ustach slowo "przepraszam" to bylo by karalne?

--
Pozdr

Data: 2011-07-02 02:47:53
Autor: Animka
W dniu 2011-07-01 18:49, RD pisze:
W dniu 2011-07-01 16:59, janusz_kk1 pisze:

Co do meritum - przeszukiwaem grupy ju jaki czas i nie znalazem
odpowiedzi na mj problem. Gdzieniegdzie widziaem zblione tematy, ale
to nie to.

Nie warto byo na googlach poszuka?

--
animka

Data: 2011-07-04 18:22:58
Autor: Marek Dyjor
RD wrote:
[...]

jakiś mały ekranik LCD z klawiszami na USB  + sprytny soft  :)

Data: 2011-07-06 19:25:27
Autor: vissim
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
  Poszukuj sposobu/softu, ktry, gdy kto kliknie Zamknij w systemie Windows 7, wywietli komunikat (ustawiony wczeniej; np. zrb kaw) i dopiero po zatwierdzeniu bdzie kontynuowa zamykanie systemu.

  Podpowiecie?
  Czy prno szuka?

Sam szukalem cos podobnego i nie znalazlem. Stworzylem wlasny.
Moge ci takowy napisac, 300 i jest twoj.

[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows