[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows

Data: 2011-07-01 13:26:43
Autor: Andrzej Ława
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
W dniu 01.07.2011 12:57, RD pisze:

 Poszukuję sposobu/softu, ktĂłry, gdy ktoś kliknie Zamknij w systemie
Windows 7, wyświetli komunikat (ustawiony wcześniej; np. zrób kawę) i
dopiero po zatwierdzeniu będzie kontynuował zamykanie systemu.

NTG

Idź na grupę o windows.

Data: 2011-07-01 13:28:48
Autor: RD
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

NTG

Idź na grupę o windows.

  Czy ja mało wyraĹşnie napisałem?

Data: 2011-07-01 13:29:48
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
Dnia 2011-07-01, o godz. 13:28:48
RD <rd@grupy.com1> napisał(a):

W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

> NTG
>
> Idź na grupę o windows.

  Czy ja mało wyraźnie napisałem?

W dniu 2011-07-01 12:57, RD pisze:
 > Witajcie,
 >
 >   Przepraszam, że na tę grupę, ale wydaje mi się, że tu, w Waszym
 > gronie, najłatwiej będzie znaleźć stosowną odpowiedź.

Zmień zasilacz.

Zdrówko

Data: 2011-07-01 14:11:23
Autor: Andrzej Ława
W dniu 01.07.2011 13:28, RD pisze:
W dniu 2011-07-01 13:26, Andrzej Ława pisze:

NTG

Idź na grupę o windows.

 Czy ja mało wyraĹşnie napisałem?

Ty - nie. Ja - najwyraĹşniej tak. Zatem:

Paszoł won!

(teraz rozumiesz?)

Data: 2011-07-01 15:45:44
Autor: RD
[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows
W dniu 2011-07-01 14:11, Andrzej Ława pisze:

Paszoł won!

(teraz rozumiesz?)

  Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, więc szkoda mojego czasu..

Data: 2011-07-01 20:29:27
Autor: RadoslawF
Dnia 2011-07-01 15:45, Użytkownik RD napisał:

Paszoł won!

(teraz rozumiesz?)

 Buraka, takiego jak ty, nic nie ruszy, więc szkoda mojego czasu..

Burak to taki który na grupie sprzętowej szuka porady odnośnie
programu i nie chce zrozumieć dobrych rad odnośnie zadawania
pytań na właściwej grupie.

Pozdrawiam

Data: 2011-07-01 21:59:30
Autor: Przemysław Ryk
Dnia Fri, 01 Jul 2011 20:29:27 +0200, RadoslawF napisał(a):

Burak to taki który na grupie sprzętowej szuka porady odnośnie
programu i nie chce zrozumieć dobrych rad odnośnie zadawania
pytań na właściwej grupie.

A foch? Dlaczego pomijacie focha? Taki słodziutki był. :D

[ House: Hey, Hey, You Wanted Fair, You Picked The Wrong Job. The Wrong    ]
[ Profession. The Wrong Species.                  ("House M.D. 4x07 Ugly") ]

[ot] poszukuje programu do wyswietlania komunikatow przed wylaczeniem windows