poszukuję stołu/ławy

Data: 2009-07-13 13:04:11
Autor: piatkos
poszukuję stołu/ławy
Witajcie,

jak to w mieszkaniu bywa miejse jest mocno ograniczone. tym samym nie
chcialbym mieć dwóch mebli: ławy i stołu. chciałbym rozwiązanie
uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.

znalazłem rozwiązanie "idealne":
http://pliki.sklep.meble.pl/gfx/italiastyle/sklep_oferta/8021/356724759.jpg
dla ciekawych: wysokość od 33 do 72 cm, 75 szerokości,  długość po
rozłożeniu 190, przed.. bodajże 120.

wady:
- cena
- brak możliwości obejrzenia i dotknięcia (importer sprzedający w
sieci nie ma sklepów)
- nieznany producent (podejrzewam małe chińskie rączki)

no i na koniec pytanie: czy ktoś widział może gdzieś coś podobnego?
najlepiej na dolnym śląsku ale jakakolwiek wskazówka będzie mile
widziana ;-)

pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-07-15 17:13:54
Autor: Jaszek
poszukuję stołu/ławy

Użytkownik "piatkos"  napisał:

[...]

[ciach]

Witaj,

Sam szukałem takiego rozwiązania jakieś pół roku temu. Niestety bez rezultatu.
Znalazłem 2 produkty, które odpowiadały mi optycznie, ale mimo ceny rzędu 1600-1800 zł,
po rozłożeniu do funkcji stołu miałem zastrzeżenia, co do stabilności.
Ponieważ stół potrzebuje naprawdę od sowięta (4-5 razy w roku) zdecydowałem się na ławę i dodatkowy stół z IKEA:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50071207
W zasadzie to blat + nogi w cenie ok 170 zł. Stół normalnie jest złożony i leży sobie niewidoczny pod wypoczynkiem.
PS. ten blat nie nadaje się do pokazania bez przykrycia obrusem, ale funkcjonalnie daje rade.
Ostrzegam, bo jak zobaczyłem go w sklepia, to miałem chęć zrezygnować z zakupu. Ale dla mnie głównym parametrem były wymiary.

Jaszek

Data: 2009-07-15 17:25:12
Autor: Ikselka
poszukuję stołu/ławy
Dnia Wed, 15 Jul 2009 17:13:54 +0200, Jaszek napisał(a):

 chciałbym rozwiązanie
uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.

http://www.bogfran.pl/index.php?s=53&lang=Pl&SystemId=9&SegmentId=712

Lub więcej:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%C5%82awost%C3%B3%C5%82&btnG=Szukaj&lr=

Data: 2009-07-16 04:11:54
Autor: piatkos
poszukuję stołu/ławy
On 15 Lip, 17:25, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
>  chciałbym rozwiązanie
> uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.
http://www.bogfran.pl/index.php?s=53〈=Pl&SystemId=9&SegmentId=712
Lub więcej:http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%C5%82awost%C3%B3%C5%82&btnG=Szuk...

no tak... tylko w większości rozwiązań jest stosowana korbka.. która
po kilku użyciach nadaje się do ... nieużywania.
Szukam więc czegoś podnoszonego tak jak na wspomnianym obrazku...
ewentualnie firmy, ktĂły taki system podnoszenia sprzedaje.

pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-07-16 13:21:06
Autor: kris
poszukuję stołu/ławy

Użytkownik "piatkos" <piatkos@gmail.com> napisał w wiadomości news:ab57f42b-1d8b-4a0c-98ab-25f4a73d767cp28g2000vbn.googlegroups.com...
Witajcie,

znalazłem rozwiązanie "idealne":
http://pliki.sklep.meble.pl/gfx/italiastyle/sklep_oferta/8021/356724759.jpg
dla ciekawych: wysokość od 33 do 72 cm, 75 szerokości,  długość po
rozłożeniu 190, przed.. bodajże 120.

To taka wieksza deska do prasowania jest.;)))

Krzysiek

Data: 2009-07-16 05:13:25
Autor: piatkos
poszukuję stołu/ławy
On 16 Lip, 13:21, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
To taka wieksza deska do prasowania jest.;)))

i ładniejsza troszkę ;)
Wojtek

poszukuję stołu/ławy