poszukuję stołu/ławy

Data: 2009-07-15 17:13:54
Autor: Jaszek
poszukuję stołu/ławy

Użytkownik "piatkos"  napisał:

Witajcie,

jak to w mieszkaniu bywa miejse jest mocno ograniczone. tym samym nie
chcialbym mieć dwóch mebli: ławy i stołu. chciałbym rozwi±zanie
uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.

[ciach]

Witaj,

Sam szukałem takiego rozwi±zania jakie¶ pół roku temu. Niestety bez rezultatu.
Znalazłem 2 produkty, które odpowiadały mi optycznie, ale mimo ceny rzędu 1600-1800 zł,
po rozłożeniu do funkcji stołu miałem zastrzeżenia, co do stabilno¶ci.
Ponieważ stół potrzebuje naprawdę od sowięta (4-5 razy w roku) zdecydowałem się na ławę i dodatkowy stół z IKEA:
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50071207
W zasadzie to blat + nogi w cenie ok 170 zł. Stół normalnie jest złożony i leży sobie niewidoczny pod wypoczynkiem.
PS. ten blat nie nadaje się do pokazania bez przykrycia obrusem, ale funkcjonalnie daje rade.
Ostrzegam, bo jak zobaczyłem go w sklepia, to miałem chęć zrezygnować z zakupu. Ale dla mnie głównym parametrem były wymiary.

Jaszek

Data: 2009-07-15 17:25:12
Autor: Ikselka
poszukuję stołu/ławy
Dnia Wed, 15 Jul 2009 17:13:54 +0200, Jaszek napisał(a):

 chciałbym rozwi±zanie
uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.

http://www.bogfran.pl/index.php?s=53&lang=Pl&SystemId=9&SegmentId=712

Lub więcej:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%C5%82awost%C3%B3%C5%82&btnG=Szukaj&lr=

Data: 2009-07-16 04:11:54
Autor: piatkos
poszukuję stołu/ławy
On 15 Lip, 17:25, Ikselka <iks...@gazeta.pl> wrote:
>  chciałbym rozwiązanie
> uniwersalne - na co dzień ława, a przy większej imprezie stół.
http://www.bogfran.pl/index.php?s=53〈=Pl&SystemId=9&SegmentId=712
Lub więcej:http://www.google.pl/search?hl=pl&q=%C5%82awost%C3%B3%C5%82&btnG=Szuk...

no tak... tylko w większości rozwiązań jest stosowana korbka.. która
po kilku uĹĽyciach nadaje siÄ™ do ... nieuĹĽywania.
Szukam więc czegoś podnoszonego tak jak na wspomnianym obrazku...
ewentualnie firmy, ktĂły taki system podnoszenia sprzedaje.

pozdrawiam,
Wojtek

poszukuję stołu/ławy