poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento

Data: 2010-05-28 12:44:56
Autor: Icek
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento
Czy ktos moze ma albo ma link?

Chodzi o model VAN 1100 z 2003 roku. US sie uparl, ze VAT mozna odliczyc
tylko posiadajac swiadectwo homologacji

Nie wystarczy wbite w dowodzie vat-1

Icek

Data: 2010-05-28 13:03:04
Autor: danio
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hto62h$egl$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jak jest van 2 miejscowy to spelnia warunek vat 1 , zaswiadczenie z OSKP poswiadczajace spelnienie warunku vat 1 powinno im wystarczyc(na tej podstawie jest wpis do DR)! idz do Naczelnika i spytaj o podstawe prawna bo pierwszy raz sie z tym spotykam zeby wymagali  S H  pozd

Data: 2010-05-28 13:27:04
Autor: Icek
> [...]

bo
pierwszy raz sie z tym spotykam zeby wymagali  S H  pozd

kupilem auto z wbitym vat-1. Nie mam papierka ze stacji kontroli.

Nie chce powodowac chorej sytuacji, ze teraz pojade do stacji i US mi
odrzuci wszystkie faktury przed data badania.

Auto spelnia wymogi od urodzenia. To nie tak, ze bylo jakos modyfikowane.

Icek

Data: 2010-05-28 14:23:50
Autor: Michał Gut
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento
to dla swietego spokoju jedz na stacje okregowa kontroli pojazdow i tam zrob ten przeglad (do vat1) wystawia ci glejt w kilku kopiach i dasz to do skarbowki to nie ma wała muszą się zadlawic tym

Data: 2010-05-28 14:52:51
Autor: Icek
[...]

trafilem na durna babe. Boje sie, ze jak kwit bedzie mial dzisiejsza date to
mi zakwestionuje faktury za paliwo i zakup auta przed data kwitu

Icek

Data: 2010-05-28 15:28:01
Autor: danio

Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:htodic$fgt$1node1.news.atman.pl...
[...]

A nie masz Igo badania dodatkowego z vat1?? a po 2 oni maja kopie wiec nie rozumie do czego sie przy.....la ta pani baba :) idz do Naczelnika i mam nadzieje za zalatwisz poz sprawe.

Data: 2010-05-28 18:03:48
Autor: radekp@konto.pl
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento

Napisz do Fiata. Przy¶l±.

Data: 2010-05-28 22:25:06
Autor: Michał
[...]

za 100 za , jak w vw:)

Data: 2010-05-29 18:38:49
Autor: radekp@konto.pl
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento
Fri, 28 May 2010 22:25:06 +0200, w <htp8qs$cl2$1@news.onet.pl>, "Michał"
<xsd@njd.pl> napisał(-a):

za 100 za , jak w vw:)

A dealer, gdzie go kupiono, nie załatwi? Mnie załatwił.

Data: 2010-05-30 11:23:32
Autor: Icek
<xsd@njd.pl> napisał(-a):

za 100 za , jak w vw:)

A dealer, gdzie go kupiono, nie załatwi? Mnie załatwił.

======================

bylem, oczekuje, ze przedstawie mu fakture zakupu a auto nie bylo z
pierwszej reki do tego rocznik 2003

Icek

Data: 2010-05-31 14:52:57
Autor: radekp@konto.pl
poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento
Sun, 30 May 2010 11:23:32 +0200, w <htta1p$2l0$1@node1.news.atman.pl>, "Icek"
<icek@do.pl> napisał(-a):

bylem, oczekuje, ze przedstawie mu fakture zakupu a auto nie bylo z
pierwszej reki do tego rocznik 2003

No tak, to już wiem dlaczego Daewoo zbankrutowało. Byli za dobrzy i za mili.

PS. Wobec tego niniejszym pozdrawiam ADD Motor z Karkonoskiej -- obecny dealer
Taty :).

poszukuje ¶wiadectwa homologaci dla fiata seicento