poszukuję tytułu filmu

Data: 2012-04-11 08:32:59
Autor: jcvklashfjash
poszukuję tytułu filmu
W dniu 2012-04-10 23:47, Kamil Fedorczyk pisze:
Oglądałem ten film dwókrotnie ale to było dawno i już wielu rzeczy nie
pamiętam. Pewne jest to że występuje w nim ojciec trochę nieudaczny
którego córka nic nie mówi (nie pamiętam dlaczego, ale chyba przestała
się odzywać po śmierci matki) Spotykają oni pewnnego przestępce, który
jest bardziej racjonalny od ojca. Tata dziewczynki chce coś zrobić
nieuczciwego chyba. Losy tych trzech osób przeplatają się. Ten
przestępca on wydaję mi się że wyszedł dopiero z więzienia czy coś
takiego. Ta dziewczynka zaczyna go lubić on im pomaga a w końcu
przemawia, oni uciekają do Kanady chyba ale nie wiem... To jest film
taki bardziej rodzinny trochę komedia może.

Trzech zbiegów - http://www.imdb.com/title/tt0098471/

Data: 2012-04-18 23:29:35
Autor: Kamil Fedorczyk
poszukuję tytułu filmu
On 11 Kwi, 08:32, jcvklashfjash <fasklhfjs...@fshjsk.csk> wrote:
> [...]

> przemawia, oni uciekają do Kanady chyba ale nie wiem... To jest film
> taki bardziej rodzinny trochę komedia może.

dziekuje bardzo nareszcie moge zdobyc ten film

poszukuję tytułu filmu