potęga intelektu amerykańskich imperialistów

Data: 2010-03-06 11:15:55
Autor: Grzegorz Z.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
Trudno mi w to uwierzyć, ale to prawda :) Okazuje się że sporo Amerykanów
wchodzi na Facebooka nie przez www.facebook.com tylko wchodzi w Google po
czym wpisuje do okna wyszukiwania "facebook" po czym klika na pierwszym
wyniku wyszukiwania.

Którego¶ dnia ów "pierwszy wynik wyszukiwania" zmienił się na artykuł na
jakim¶ portalu i oto co się zaczęło dziać w komentarzach pod tamtym
artykułem::

"The new facebook sucks> NOW LET ME IN."

"I WANT THE OLD FAFEBOOK BACK THIS SHIT IS WACK!!!!!"

"please give me back the old facebook login this is crazy................."

"i need the old facebook this new one is very bad
bbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!"

"This is a little confusing until I get used to it."

"I am not happy!!!,I was starting to feel comfortable with it now I am all
confuse How do I sign in?"

Po jakim¶ czasie w owym artykule pojawił się następuj±cy dopisek:

"Dear visitors from Google. This site is not Facebook. This is a website
called ReadWriteWeb that reports on news about Facebook and other Internet
services. You can however click here and become a Fan of ReadWriteWeb on
Facebook, to receive our updates and learn more about the Internet. To
access Facebook right now, click here. For future reference, type
"facebook.com" into your browser address bar or enter "facebook" into
Google and click on the first result. We recommend that you then save
Facebook as a bookmark in your browser."

http://www.readwriteweb.com/archives/facebook_wants_to_be_your_one_true_login.php

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-06 11:50:55
Autor: Mariusz Merta
o Boże jaki pan yntelygentny
podejrzewam, że w przeciwieństwie do typowego hamerykanina
potrafi pan podać wynik ile jest 2 x 2 bez pomocy kalkulatora...
co więcej podjrzewam, ze wie pan iz mieszkańcy egiptu to mumie
za¶ barok to barbarzyńska odmiana rocka no i
że koń jest zwierzęciem parzystokopytnym bo ma cztery kopyta
proponuję, żeby pan codziennie mierzył swoj± yntelygencję linijk±
w centymetrach i przeliczał na stopy i cale wg zwyczajów
hamerykańskich...
poczuje się pan więcej warto¶ciowy
no to heil putin
Mariusz Merta

Data: 2010-03-06 12:00:48
Autor: mkarwan
potęga intelektu amerykańskich imperialistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f8lqtau46c80.15agqrnk4uw0r$.dlg40tude.net...

grupy ci sie przypadkiem nie pomyliły?

Data: 2010-03-06 13:10:07
Autor: .he®sk.
`Re: potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sat, 6 Mar 2010 12:00:48 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [ S P A M ]

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 13:18:54
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 6 Mar 2010 12:00:48 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:f8lqtau46c80.15agqrnk4uw0r$.dlg40tude.net...

grupy ci sie przypadkiem nie pomyliły?

Oczywi¶cie. Powinno pój¶ć na alt.pl.zydozercy.mkarwan.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-06 15:56:54
Autor: mkarwan
potęga intelektu amerykańskich imperialistów

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:zxp7vqsjry4y.1hzmlcgheqnt6.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 6 Mar 2010 12:00:48 +0100, mkarwan napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci

grupy ci sie przypadkiem nie pomyliły?

Oczywi¶cie. Powinno pój¶ć na alt.pl.zydozercy.mkarwan.

Długo masz zamiar robić z siebie durnia?

Data: 2010-03-06 15:58:22
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Sat, 6 Mar 2010 15:56:54 +0100, mkarwan napisał(a):

[...]

Do końca ¶wiata i o jeden dzień dłużej!

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-03-06 13:10:07
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sat, 6 Mar 2010 11:15:55 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

[...]

 alez z ciebie jelop ;o)))
 niektore przegladarki wlasnie tak maja.  nie trzeba wpisywac url tylko nazwe.
 katabasy ci swiat przeslaniaja ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 13:17:42
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Nie, to tobie przesłoniły. przecież mowa o stronie domowej Google a nie o
"autocomplete" w Mozilli.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-06 15:22:40
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sat, 6 Mar 2010 13:17:42 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>  katabasy ci swiat przeslaniaja ;o)))

Nie, to tobie przesłoniły. przecież mowa o stronie domowej Google a nie o "autocomplete" w Mozilli.

 z jakiej przegladarki odpalaja google ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 15:26:05
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Z jakiej strony wchodzÄ… na Facebooka?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-06 18:08:14
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sat, 6 Mar 2010 15:26:05 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  z jakiej przegladarki odpalaja google ? ;o)))
Z jakiej strony wchodz± na Facebooka?

 masz viste? no to sobie odpal widgeta google.
 moze cos zrozumiesz...

--

 HeSk

Data: 2010-03-06 22:02:30
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

 z jakiej przegladarki odpalaja google ? ;o)))
Z jakiej strony wchodzÄ… na Facebooka?

 masz viste? no to sobie odpal widgeta google.
 moze cos zrozumiesz...

Ty masz VistÄ™? wow!

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 08:56:11
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sat, 6 Mar 2010 22:02:30 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  masz viste? no to sobie odpal widgeta google.
>  moze cos zrozumiesz...
Ty masz Vistę? wow!

 cos dziwnego ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:00:09
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

 masz viste? no to sobie odpal widgeta google.
 moze cos zrozumiesz...
Ty masz VistÄ™? wow!

 cos dziwnego ?

Dokładnie! Tak po prostu ci odsprzedali? Kodu źródłowego nie dołączyli?
Jeśli tak to może byś udostępnił w ramach GPL?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 09:07:36
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sun, 7 Mar 2010 09:00:09 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  cos dziwnego ?
Dokładnie! Tak po prostu ci odsprzedali? Kodu Ľródłowego nie doł±czyli?
Je¶li tak to może by¶ udostępnił w ramach GPL?

 ty masz oczywiscie "pol-legala" ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:17:36
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

 cos dziwnego ?
Dokładnie! Tak po prostu ci odsprzedali? Kodu źródłowego nie dołączyli?
Jeśli tak to może byś udostępnił w ramach GPL?

 ty masz oczywiscie "pol-legala" ;o))))

A żebyś wiedział! Od paru lat naciągam Canonical na darmowe płyty,
kombinując jak się da zważywszy na to jak przykręcają kurek z wydania na
wydanie. No ale 9.10 mam w sumie 21 sztuk.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 09:24:40
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sun, 7 Mar 2010 09:17:36 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  ty masz oczywiscie "pol-legala" ;o))))

A żeby¶ wiedział! Od paru lat naci±gam Canonical na darmowe płyty,
kombinuj±c jak się da zważywszy na to jak przykręcaj± kurek z wydania na
wydanie. No ale 9.10 mam w sumie 21 sztuk.

 a co z dzwonami, wciaz klecha cie wqrwia ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 09:25:12
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Już się zorientowałeś w którym momencie popełniłeś błąd?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 11:18:42
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sun, 7 Mar 2010 09:25:12 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  a co z dzwonami, wciaz klecha cie wqrwia ? ;o)))
Już się zorientowałe¶ w którym momencie popełniłe¶ bł±d?

 rozjasnij o najasnieszy bo bladze...

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 15:45:16
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

 a co z dzwonami, wciaz klecha cie wqrwia ? ;o)))
Już się zorientowałeś w którym momencie popełniłeś błąd?

 rozjasnij o najasnieszy bo bladze...

Kupisz pudełko z napisem "Vista" w sklepie, będziesz co najwyżej
posiadaczem pudełka i napisu.

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-03-07 16:04:14
Autor: .he®sk.
potęga intelektu amerykańskich imperialistów
On Sun, 7 Mar 2010 15:45:16 +0100, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

>  rozjasnij o najasnieszy bo bladze...

Kupisz pudełko z napisem "Vista" w sklepie, będziesz co najwyżej
posiadaczem pudełka i napisu.

 o najjasnieszy. vista byla razem z laptopem.
 co zrobiles z pudelkiem? ;postawiles na polce jako dowod,
 ze masz legalny system ? ;o()))

 sam wiec widzisz, ze zagonilem cie w ciemny rog ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-03-07 16:51:13
Autor: Grzegorz Z.

wrote:

[...]

Nic nie rozumiesz :(

Właścicielem Visty jest Microsoft i niczego ci nie sprzedał poza plastikiem
i pudełkiem.