potężna wichura to kara za brak modlitwy

Data: 2017-08-22 05:00:08
Autor: japanizer
potężna wichura to kara za brak modlitwy
Pisiory coraz bardziej otumanione kadzidłem:

http://www.fakt.pl/kobieta/plotki/szokujace-slowa-cejrowskiego-o-poszkodowanych-w-nawalnicy/14vddgs

  - Mój stryj przy ostatnich wichurach zaobserwował, że gdzie była kapliczka na   posesji, tam wicher nie uderzył, zboża nie wyłożył. Gdzie się ludzie modlą i   zapraszają księdza, żeby poświęcił ziarno przed siewem, tam nie wyłożyło się,   a kto nie łazi do kościoła, albo zbiory robi w niedzielę, bądź w święto   maryjne, temu się wyłożyło - stwierdził Cejrowski.

Skąd się biorą takie debile?!

Data: 2017-08-22 15:04:11
Autor: A. Filip
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> pisze:
[...]

A jaki rodzaj debili bierze się z PO?

Data: 2017-08-22 06:16:52
Autor: japanizer
On Tuesday, August 22, 2017 at 10:04:15 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

> Skąd się biorą takie debile?!
>

> Z PiS ;-))))
>
> CL A jaki rodzaj debili bierze się z PO?

Jeśli Cejrowski ma rację, to Macierewicz powinien sprawdzić, czy w Tupolwie była kapliczka, i czy na zapisach z czarnej skrzynki słychać modły.

Data: 2017-08-22 15:56:28
Autor: silvio balconetti
Am 22.08.2017 um 15:16 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Przed laty rzucilem na jakas grupe omowienie fikcyjnych badan o swieceniu samochodow. Powolalem sie na jakis zachodni uniwersytet (!), no i nikt nie spostrzegl, ze to jaja. Pisalem, ze samochody pokropione rzadziej ulegaja wypadkom, kradziezom i mniej koroduja. :-)
Wzorowalem sie na relacjach z badan nad wplywem modlitwy na gojenie sie ran, wyniki operacji itp.
Ludzie, co maja hyzia na punkcie religii, moga chyba we wszystko uwierzyc? ;-) Nie zastanowia sie nawet nad tym, ze jak Amerykanin sie modli, to pewnie nie do katolickiej bozi, a wiec falszywej i modlitwa taka nie powinna byc wysluchana. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-08-22 17:12:17
Autor: t-1
W dniu 2017-08-22 o 15:16, japanizer@japanizer.org pisze:

Jeśli Cejrowski ma rację, to Macierewicz powinien sprawdzić, czy w Tupolwie była kapliczka, i czy na zapisach z czarnej skrzynki słychać modły.

Ostatnie zdanie wypowiedziane przez pilota to "k...a mać".
Nie wiadomo, jak zadziałało by wezwanie Boga.

Data: 2017-08-22 18:06:43
Autor: Lord Donate
potężna wichura to kara za brak modlitwy
https://wpolityce.pl/kosciol/353460-nawalnica-zerwala-dach-z-klasztoru-karmelitanek-bosych-cele-pustelnia-i-chor-zalane-siostry-modla-sie-i-prosza-o-pomoc

Poważne zniszczenia w klasztorze karmelitanek bosych. Nawałnica, która przeszła w piątek przez Gniezno, zerwała dach z części budynku. Zalanych zostało wiele cel, niedawno wykończona pustelnia i chór. Siostry proszą o pomoc."

"Siostry publikują na swojej stronie internetowej www.karmel.gniezno.pl zdjęcia uszkodzeń oraz podają numery kont dla tych, którzy mogą i chcą pomóc: 09 2030 0045 1110 0000 0044 6240 lub 69 2030 0045 1110 0000 0190 0160"

To kara za brak modlitwy czy ukradkowe zabranie marchewek do celi?

PiS-owcy! To jak!? Pomożecie?

CL

Data: 2017-08-22 12:38:58
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik Lord Donate napisał:
[...]

Takie straty to nie straty, lekko blaszka wygięta, młotkiem się wyklepie. Widzisz pajdaku, musisz się modlić:)

Data: 2017-08-23 06:28:10
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:94b0fecc-8319-4c25-9a71-2701c3c1f04agooglegroups.com...
[...]

Ale modlitwy było za mało. Zrobiłeś przelew czy osobiście siostrzyczkom wyklepiesz?  ;-))))

Widzisz pajdaku, musisz się modlić:)

Widzisz cwelu, musisz modlić się do wiecznie żywego Leninka by ci zdolność myślenia przywrócił;-)))

CL

Data: 2017-08-22 15:29:48
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 15:04 A. Filip <anfi@buntownik.pl> pisze:

[...]

Genetyczni i nieuleczalni?
Nb. ilu z powyższych zostało ochrzczonych, choć teraz sobie podobnych  (rodziców!!!) nazywają debilami?
Ich idol Tusk też katolik.
Ostał im się jedynie Jerzy Urban i Adam Mimimichnik, ale oni mają inne  "religie".
Urban lewactwo, a Michnik sorosizm.

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 06:45:54
Autor: japanizer
On Tuesday, August 22, 2017 at 10:29:58 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> A jaki rodzaj debili bierze się z PO?

Genetyczni i nieuleczalni?
Nb. ilu z powyższych zostało ochrzczonych, choć teraz sobie podobnych  (rodziców!!!) nazywają debilami?

Znowu przeczytałeś coś, co nie było napisane.

A skoro ty też twierdzisz, że poszkodowani w czasie wichury są sobie winni, bo się nie modlili lub nie mieli w ogródku kapliczki, to też jesteś debil, obojętnie czy miałeś chrzest, czy go nie miałeś.

Data: 2017-08-22 15:50:28
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 15:45 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

A skoro ty też twierdzisz, że poszkodowani w czasie wichury są sobie  winni, bo się nie modlili lub nie mieli w ogródku kapliczki, to też  jesteś debil, obojętnie czy miałeś chrzest, czy go nie miałeś.

Goń się, cioto!

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 16:40:46
Autor: Lord Donate
potężna wichura to kara za brak modlitwy

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.y5djrypxu09i5ntncap.wroclaw.vectranet.pl...
Genetyczni i nieuleczalni?

Tacy jak ty.

Nb. ilu z powyższych zostało ochrzczonych, choć teraz sobie podobnych (rodziców!!!) nazywają debilami?

Tacy jak ty.

Ich idol Tusk też katolik.

A to twój: http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/kaczynski-modli-sie-za-brata-zdjecia/yec1xlb

Ostał im się jedynie Jerzy Urban i Adam Mimimichnik,

A Stacho Piotrowicz? ;-)

ale oni mają inne  religie".

Pejsatą? ;-)

Urban lewactwo, a Michnik sorosizm.

http://www.tokfm.pl/blogi/cola/2017/05/onr_pis_kaczynski__wyrastaja_z_jednego_korzenia/1

CL

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 17:29:54
Autor: Trefniś
W dniu .08.2017 o 16:40 Lord Donate <ciemnylud@kupi.to> pisze:

[...]

Gońcie się.

--
Trefniś

Data: 2017-08-22 16:37:05
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+43a2arfaaf-h8m2@buntownik.pl...
"Lord Donate" <ciemnylud@kupi.to> pisze:
Z PiS ;-))))

CL

A jaki rodzaj debili bierze się z PO?

Takich jak ty.

CL

potężna wichura to kara za brak modlitwy