potrącenia PIT

Data: 2014-03-10 12:45:24
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
wypełniłem PIT37 i wyszła mi nadpłata 100 tysięcy... zadwolony złożyłem szybko PIT, a tu po dwóch miesiącach przyszedł PIT z UP, złożyłem korektę na której wyszło, że mam dopłacić 100 milionów... jako porządny obywatel wpłaciłem niezwłocznie... ale... dwa dni po wpłacie 100 milionów, przyszedł mi zwrot tych pierwszych 100 tysięcy... co mam teraz zrobić? zachachmencić i się nie przyznawać?

Data: 2014-03-11 11:45:58
Autor: WAM
potrÂącenia PIT
On Mon, 10 Mar 2014 12:45:24 +0100, "tusk, donald tusk"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> wrote:

[...]
Daj Jarkowi.

WAM
--
www.wpolskichgorach.pl
www.spanienamazurach.pl

Data: 2014-03-11 14:33:02
Autor: witek
potrącenia PIT
tusk, donald tusk wrote:
[...]

no ten druig pit z doplata na 100 milionow wypelniles blednie bo nie uwzgledniles zwrotu 100 tys (to ze faktyczni jeszcze nie przyszedl jest bez znaczenia) Stan faktyczny jest taki ze z pierwszego pit winikal zwrot 100 tys i to nalezalo uwzglednic w drugim pit. wywczas byc ci wyszlo ze masz do zaplat milion sto

zrob teraz korekte to tej pierwszej korekty uwzglednij ze dostales sto, uwzglednij, ze milion juz wplaciles i wyjdzie ci 100 do doplaty
masz szczescie ze jeszcze nie koniec kwietnia by jeszcze odsetki musialbyc doliczyc.

Data: 2014-03-11 21:00:14
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
żartujesz sobie mam złożyć kolejną korektę?

Data: 2014-03-12 21:14:08
Autor: witek
potrącenia PIT
tusk, donald tusk wrote:
żartujesz sobie mam złożyć kolejną korektę?

ostatnia była błedna.
nie uwzględniłeś w niej zwrotu 100 tys.

Data: 2014-03-13 07:30:35
Autor: cef
potrącenia PIT
W dniu 2014-03-13 03:14, witek pisze:
tusk, donald tusk wrote:
żartujesz sobie mam złożyć kolejną korektę?

ostatnia była błedna.
nie uwzględniłeś w niej zwrotu 100 tys.

Nie sądzę, żeby to wymagało jakiejś korekty.
A jak oddaliby pomyłkowo tylko 50 tys, to jak byś skorygował?
Tak samo np zapłacenie niepełnej wymaganej kwoty podatku nie wymaga korekt.
Zobowiązania się nie zmieniły.

Data: 2014-03-13 11:15:12
Autor: witek
potrącenia PIT
tusk, donald tusk wrote:
[...]

nalezy mi sie zwrot 100 tys.
jak robie korekte to ten zwrot uwzgledniam
to ze dostałem tylko 50 oznacza, ze nastepne 50 mi sie jeszzcze nalezy a poniewaz jeszcze ich nie otrzymalem to sobie z miliona potracam wzajemnie i wplacal 950.
jesli w miedzyczasie go dostane to nastepuje zwrot jako nienalazne.

Tak samo np zapłacenie niepełnej wymaganej kwoty podatku nie wymaga korekt.
Zobowiązania się nie zmieniły.

alez to dokladnie to samo.
tylko w drugą stronę.

Data: 2014-03-13 17:26:39
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
weź Kolego napisz mi prostymi słowami co mam teraz zrobić, ogólnie to pójdę w poniedziałek do US, ale nie wiem co mi tam powiedzią - czy nie wydymają...

Data: 2014-03-13 17:29:02
Autor: Gotfryd Smolik news
potrącenia PIT

tusk, donald tusk wrote:
[...]

  Moment, moment.
  To nie jest deklaracja dotycząca należnych ZALICZEK, lecz dotycząca
należnego PODATKU.
  Co na niej robią kwoty *zapłaconego* podatku (w odróżnieniu od
zapłaconych zaliczek)?

to ze dostałem tylko 50 oznacza, ze nastepne 50 mi sie jeszzcze nalezy

  Ale "kasowe" rozliczenie z definicji nie jest wykazywane na deklaracji
podatkowej, bo pieniądze do zapłaty *wynikają* z deklaracji, a nie
na odwrót!
  Jakby był błąd we wpłacie zaliczek, to można by dyskutować.
  A tak nie ma o czym.

Tak samo np zapłacenie niepełnej wymaganej kwoty podatku nie wymaga korekt.
Zobowiązania się nie zmieniły.

alez to dokladnie to samo.

  Nie ma mowy.

tylko w drugą stronę.

  W drugą stronę rozlicza się nadpłaty i niedopłaty względem deklaracji,
a nie względem tego, co już wpłacono lub pobrano!

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-13 17:30:01
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
czy Ty rozumiesz to co napisałeś? pytam z ciekawości...

Data: 2014-03-13 20:42:42
Autor: jureq
potrącenia PIT
Dnia Thu, 13 Mar 2014 17:29:02 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

  Moment, moment.
  To nie jest deklaracja dotycząca naleĹźnych ZALICZEK, lecz dotycząca
naleĹźnego PODATKU.
  Co na niej robią kwoty *zapłaconego* podatku (w odróşnieniu od
zapłaconych zaliczek)?

W *tym* wypadku to masz rację. Ale.... Rozliczałeś kiedyś emeryta z ulgami?

Data: 2014-03-19 01:17:26
Autor: Gotfryd Smolik news
potrącenia PIT
On Thu, 13 Mar 2014, jureq wrote:

[...]

  Nie, ale pamiętam, iż emeryt dostaje kwitek który pełni podwójną rolę
(do wyboru, jako informacja podatkowa - zawierająca RÓWNIEŻ rozliczenie
zapłaconych podatków - bądź jako deklaracja podatkowa uzupełniona
o informację o rozliczeniu podatku :))

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-13 17:29:04
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
tą kwotę którą dostałem z US to w jakie pola mam wpisac? przy okazji

Data: 2014-03-14 11:57:58
Autor: cef
potrącenia PIT
W dniu 2014-03-13 17:15, witek pisze:

[...]

Nic nie musisz robić. Kwota podatku czy zwrotu jest przecież ta sama
i zeznania nie trzeba zmieniać.

to ze dostałem tylko 50 oznacza, ze nastepne 50 mi sie jeszzcze nalezy a
poniewaz jeszcze ich nie otrzymalem to sobie z miliona potracam
wzajemnie i wplacal 950.

Nadpłaty i niedopłaty podatku nie wymagają korekty.

Data: 2014-03-25 13:53:10
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
dlaczego ja jestem zmuszany cały czas do reagowania na wystrzały z tych pojebanych tuskowych tyłków... to niesprawiedliwe!

spawa się wyjaśniła i ponownie zagmatwała,
wklejam fotos do wglądu:
http://zsyp.eu/smieci/jabany-PIT.JPG

co Panowie na to? mam parę pytań, ale niech się Panowie przyjrzą dokładniej temu co napisano...

Data: 2014-03-26 12:50:05
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
wszyscy się obrazili, no trudno,
powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu wpłacić?"...

jebana europa... co za kibel... szambo, europa...

Data: 2014-03-28 23:45:12
Autor: Gotfryd Smolik news
potrącenia PIT
On Wed, 26 Mar 2014, tusk, donald tusk wrote:

wszyscy się obrazili, no trudno,
powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu wpłacić?"...

  Najwyraźniej trzeba wziąć kalkulator odsetkowy i doliczyć odsetki
od dnia 7.03.2014
  Odsetki skarbowe jako mniemam (1,5 krotność urzędowych).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-29 17:02:10
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT