potrącenia PIT

Data: 2014-03-25 13:53:10
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
dlaczego ja jestem zmuszany cały czas do reagowania na wystrzały z tych pojebanych tuskowych tyłków... to niesprawiedliwe!

spawa się wyjaśniła i ponownie zagmatwała,
wklejam fotos do wglądu:
http://zsyp.eu/smieci/jabany-PIT.JPG

co Panowie na to? mam parę pytań, ale niech się Panowie przyjrzą dokładniej temu co napisano...

Data: 2014-03-26 12:50:05
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT
wszyscy się obrazili, no trudno,
powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu wpłacić?"...

jebana europa... co za kibel... szambo, europa...

Data: 2014-03-28 23:45:12
Autor: Gotfryd Smolik news
potrącenia PIT
On Wed, 26 Mar 2014, tusk, donald tusk wrote:

wszyscy się obrazili, no trudno,
powiem jeszcze, że pytanie które mnie teraz nurtuje to: "ILE mam w końcu wpłacić?"...

  Najwyraźniej trzeba wziąć kalkulator odsetkowy i doliczyć odsetki
od dnia 7.03.2014
  Odsetki skarbowe jako mniemam (1,5 krotność urzędowych).

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-03-29 17:02:10
Autor: tusk, donald tusk
potrącenia PIT