potrącenie na pasach

Data: 2017-03-13 09:05:08
Autor: szerszen
potrącenie na pasach
On Fri, 10 Mar 2017 17:50:26 GMT
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Nie ma to jak spotkanie dwóch debili na jednej drodze, to zawsze musi skończyć się źle.

Nie wiem tylko czy się bardziej śmiać, czy płakać. --
pozdrawiam
szerszeń

Data: 2017-03-13 15:21:54
Autor: robot
potrącenie na pasach
W dniu 2017-03-13 o 09:05, szerszen pisze:
On Fri, 10 Mar 2017 17:50:26 GMT
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Nie ma to jak spotkanie dwóch debili na jednej drodze, to zawsze musi skończyć się źle.

Nie wiem tylko czy się bardziej śmiać, czy płakać.

Oczywiście że śmiać.
Pozytywne nastawienie dźwignią sukcesu.

Data: 2017-03-14 12:20:47
Autor: radekp@konto.pl
potrącenie na pasach
Mon, 13 Mar 2017 09:05:08 +0100, w
<20170313090508.bdd14f84d6ab048f14492816@tlen.pl>, szerszen <szerszen@tlen.pl>
napisał(-a):

On Fri, 10 Mar 2017 17:50:26 GMT
PiteR <email@fauszywy.pl> wrote:

Nie ma to jak spotkanie dwóch debili na jednej drodze, to zawsze musi skończyć się źle.
Nie wiem tylko czy się bardziej śmiać, czy płakać.

"Znam tego chłopaka jest chory na autyzm,chodzę z nim do szkoły i
prawdopodobnie to mogło się przyczynić do takiego zachowania,także pomyślcie
zanim napiszecie że jest pijany albo jest idiotą.Pozdrawiam\ "

Data: 2017-03-14 12:50:23
Autor: Lesko
potrącenie na pasach. spotkanie.
napisał(-a):
[...]

Czyli normalka - spotkało się dwóch debili i jest wypadek.
Tylko trzeba uważać, zeby samemu nie być jednym z takich debili.

potrącenie na pasach