potrójne doładowanie w TT i TTFonie

Data: 2009-09-10 18:23:18
Autor: Dzik Morski
potrójne doładowanie w TT i TTFonie
Era schodzi na psy, co to za doładowanie?...,
czekam, aż wydzwonię resztę kasy i zmykam
do PF

Data: 2009-09-10 18:45:36
Autor: K77

"Dzik Morski" <on@kto.to> wrote in message news:h8b9ov$ia8$1nemesis.news.neostrada.pl...
Era schodzi na psy, co to za doładowanie?...,
czekam, aż wydzwonię resztę kasy i zmykam
do PF
Ojej chyba sie rozplacze....-;)

Data: 2009-09-10 19:32:43
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Dzik Morski" <on@kto.to> napisał w wiadomości news:h8b9ov$ia8$1nemesis.news.neostrada.pl...

Era schodzi na psy, co to za doładowanie?...,
czekam, aż wydzwonię resztę kasy i zmykam
do PF

dają ci coś więcej i rezygnujesz? dziwna taktyka.
jak jakiś koncern podaruje ci nowy samochód darmo to stwierdzisz, że schodzą na psy i pójdziesz tam gdzie trzeba płacić?

gdzie jest ta promo potrojenia doładowania?

Data: 2009-09-10 19:49:56
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:h8bd59$2p15$1opal.icpnet.pl...

gdzie jest ta promo potrojenia doładowania?

jest::

Jak zgarnąć potrójne doładowanie?
     doładuj konto za minimum 25 zł

     w ciągu 5 dni ponownie doładuj konto za minimum 25 zł

     my potroimy Twoje drugie doładowanie

Dodatkową kwotę z Promocyjnego doładowania możesz wykorzystać do Abonentów i Użytkowników sieci Era na:

  a.. krajowe połączenia głosowe,
  b.. SMS-y,
  c.. MMS-y,
  d.. pakietową transmisję danych,
w ciagu 60 dni od otrzymania jej na konto

Oferta dotyczy wszystkich rodzajów doładowań:

  a.. on-line
  b.. z abonamentu
  c.. w bankomacie
  d.. za punkty Era Premia
  e.. w punkcie sprzedaży
  f.. kodem doładowującym z kuponu (karta zdrapka lub wydruk z terminala)˙Ř˙ŕ

Data: 2009-09-10 19:56:23
Autor: Flo
potrójne doładowanie w TT i TTF onie
Coś Ci się podczepiło do posta.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-09-10 20:45:41
Autor: astro
potrójne doładowanie w TT i TTFonie
Uzytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@oppl> napisal w wiadomosci
Era schodzi na psy, co to za doładowanie?...,
czekam, aż wydzwonię resztę kasy i zmykam do PF
dają ci coś więcej i rezygnujesz? dziwna taktyka.

Problem w tym, ze "naddatek" trzeba wykorzystac w ciagu 60 dni od czasu
uzyskania bonifikaty.
www.telepolis.pl/news.php?id=15898
Mam nadzieje, ze zwykle "podwojne" znowu sie pojawia.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2009-09-10 22:11:57
Autor: Konrad N.S.
Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w wiadomości news:h8bhgi$8vi$1news.onet.pl...

[...]

nie doczytałem, przepraszam - jestem zaskoczony.

kns

Data: 2009-09-11 10:41:35
Autor: michaça
potrójne doładowanie w TT i TTF onie
Mam nadzieje, ze zwykle "podwojne" znowu sie pojawia.
i zeby dzialalo w taryfie Hot ;-)

Data: 2009-09-12 12:34:59
Autor: J.F.
On Thu, 10 Sep 2009 18:23:18 +0200,  Dzik Morski wrote:
Era schodzi na psy, co to za doładowanie?...,

Dobre doladowanie. Trzykrotne :-)

A tak swoja droga - ktos wie co to "zlotowki do sieci era" ? Mozna je zdobyc inaczej czy nalezy wnioskowac ze powyzsza promocja
nabierze charakteru stalego ?
czekam, aż wydzwonię resztę kasy i zmykam
do PF

No coz, chyba zrobie podobnie. Zaczelo mnie meczyc to ciagle czytanie regulaminow promocji i szukanie
kruczkow. Prosta taryfa, to jest to czego mi trzeba. Abonament ? :-)

J.

Data: 2009-09-12 14:45:16
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
J.F. wrote:

A tak swoja droga - ktos wie co to "zlotowki do sieci era" ? Mozna je zdobyc inaczej czy nalezy wnioskowac ze powyzsza promocja
nabierze charakteru stalego ?

Znaczy, że stawka voice do Ery wynosi wtedy 10 gr/min lub 10 gr/godz., w zależności od wersji :-)

ęBank w taryfie Mobile 3? :-)

M.

Data: 2009-09-12 14:22:57
Autor:
potrójne doładowanie w TT i TTFonie
gdyby dali do wszytskich, to by minuta była poniżej MTR. trudno, żeby
dopłacali do interesu, za to zwiększyli bonus do potrójnego, coś za coś

Data: 2009-09-12 17:01:01
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
wasa20@NOSPAM.gazeta.pl wrote:
gdyby dali do wszytskich, to by minuta była poniżej MTR. trudno, żeby
dopłacali do interesu, za to zwiększyli bonus do potrójnego, coś za coś

Nie dramatyzuj - mało jest ofert, gdzie stawka za połączenie jest niższa od MTR?

M.

Data: 2009-09-12 11:22:42
Autor: BearBag
potrójne doładowanie w TT i TTFonie
♦
Nie dramatyzuj - mało jest ofert, gdzie stawka za połączenie jest niższa
od MTR?

no wymieniaj...

Data: 2009-09-12 21:04:26
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
potrójne doładowanie w TT i TTF onie
BearBag wrote:
â?Ś
Nie dramatyzuj - maĹ?o jest ofert, gdzie stawka za poĹ?Ä?czenie jest niĹźsza
od MTR?

no wymieniaj...

Na początek wszystkie oferty typu "abonament bez telefonu" - z reguły 50 % zniżki na abonament na wejściu. Przy czym przypominam, że MTR obniżono miesiąc czy dwa temu, a te oferty obowiązują już od dawna :)

O taryfach biznesowych, szczególnie ofertach bez telefonu już lepiej nie wspominać, żeby nie denerwować społeczeństwa.

Jak mówią wielcy światka telekomunikacyjnego, MTR nie jest czynnikiem cenotwórczym dla operatora komórkowego. BO dla stacjonarnego na pewno jest.

M.

potrójne doładowanie w TT i TTFonie