potrzebna mapa jeziora MAUSZ

Data: 2009-05-17 12:35:19
Autor: MisiekK
potrzebna mapa jeziora MAUSZ
Kiedyś kolega Reclafek z forum przesłał mi mapę jeziora Mausz, niestety nie mogę jej nigdzie znaleźć.
Pilna prośba może ktoś ma? Proszę o wysłanie na adres:

diveWYTNIJ@world.pl

Data: 2009-05-18 08:15:12
Autor: Reclafek
potrzebna mapa jeziora MAUSZ
Przepraszam Cie za moje niespelnione obietnice.
Pozyczylem komus X lat temu i nie wiem komu. Postaram sie dzis znow wznowic poszukiwania.
Jutro dam odpowiedz. Ewentualnie skieruje Cie do osoby od ktorej sam te mape otrzymalem. Mieszka niedaleko Mausza.
Pozdr
Reclafek

Użytkownik "MisiekK" <dive@world.pl> napisał w wiadomości news:guopsa$n0e$1mx1.internetia.pl...
Kiedyś kolega Reclafek z forum przesłał mi mapę jeziora Mausz, niestety nie mogę jej nigdzie znaleźć.
Pilna prośba może ktoś ma? Proszę o wysłanie na adres:

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4081 (20090517) __________

potrzebna mapa jeziora MAUSZ