potrzebne złącze

Data: 2011-11-22 21:50:00
Autor: yabba
potrzebne złącze
Użytkownik "identifikator: 20110701" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jah0ov$7mm$1node2.news.atman.pl...
potrzebuję jakieś gniazdo i wtyk którymi mógłbym wpiąć się do instalacji samochodu... to znaczy z instalacji do gniazda i z wtyku do urządzenia, żeby można to było rozłączać... co można by zastosować? nie mam pomysłu... zalezy mi na tym, żeby piny w gnieździe gdzie będzie napięcie były chronione obudową, żeby łatwo zwarcia nie zrobić... znacie jakieś sklepy z tego typu wtykami i gniazdami?

Złącze DIN do radia.
Dostępne w większości sklepów z akcesoriami samochodowymi.

--
Pozdrawiam,

yabba

potrzebne złącze