potrzebny nurkujący kucharz - market

Data: 2011-04-14 19:00:09
Autor: Sjurek Irecki
potrzebny nurkujący kucharz - market
Poszukuję nurkującego kucharza na wyprawę na Lofoty (Norwegia) w czerwcu http://underwater.pl/Wyprawy-nurkowe/nurkowanie-lofotach-norwegii-czerwiec-2011
.html
Mile widziana umiejętność/doświadczenie w kuchni rybnej oraz wyższe uprawnienia/doświadczenie nurkowe.

Chcesz kucharza, instruktora nurkowania i kobietę, która która dobrze robi
lody - w jednym? I jeszcze ma za to zapłacić?

SI

Data: 2011-04-15 06:49:50
Autor: nitrox20
potrzebny nurkujący kucharz - market
Byłem razem z Adamem..jako kucharz..w 2007 roku...
Było miło.
Reszta to kwestia dogadania...ja nie nażekałem :)
A i towarzystwo było przednie..szkoda iż nie wszyscy są wśród nas.

Pozdrawiam
Kazik  :)

Data: 2011-04-15 07:32:26
Autor: Tytus
potrzebny nurkujący kucharz - market
Byłem razem z Adamem..jako kucharz..w 2007 roku...

jadem w tym roku więc opowiem

Janek

Data: 2011-05-04 09:11:11
Autor: Elektryczny Bandyta
potrzebny nurkujący kucharz - market
Chcesz kucharza, instruktora nurkowania i kobietę, która która dobrze robi
lody - w jednym? I jeszcze ma za to zapłacić?

SI

Zadzwoń do wdowy po Benduckim. Powinna się nadać. To trochę taki starzejący
się traktor, ale jakby nie patrzeć - ma czym oddychać.

Siurek Irecki --

potrzebny nurkujący kucharz - market