[DC] potrzebny sprawdzony t??umikarz

Data: 2011-02-17 01:01:08
Autor: Krzysiek Kielczewski
[DC] potrzebny sprawdzony t??umikarz
Dnia 16.02.2011 The_EaGle <ehge@jss.com> napisał/a:
Czy ktoś może polecić dobry serwis układów wydechowych w Wawie lub PD okolicach?
Zależy mi na tym aby człowiek sprawdził wydech raczej pod kontem
szczelności a nie odpadających tłumików. Dlatego chciałbym
aby to był ktoś kto poświęci więcej niż 3 min pod samochodem i powie
że "nic nie widzi" bo u takich już byłem. :)

Spróbuj na ulicy Komorskiej, między Grochowską a Pustelnicką są dwa
warsztaty specjalizujące się w tłumikach od lat wieeeluuu. Telefonów nie
znam - wygooglaj sobie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

[DC] potrzebny sprawdzony t??umikarz