potrzebny uszkodzony zawór

Data: 2010-11-28 20:10:48
Autor: radar
potrzebny uszkodzony zawór
dziękuję za wszystkie odpowiedzi, niezależnie od obranej technologii dalej przydałby się zawór lub inny patent aby wnętrza nie zabrudzić

--
radar

Data: 2010-11-28 20:27:40
Autor:
radar <_sara_@_post_._pl_> napisał(a):
dalej przydałby się zawór lub inny patent aby wnętrza nie zabrudzić

Nowa butla ma plastikową zaślepkę, poproś w TP o zaślepkę niektórzy kupują odrazu manifold i są one zbędne.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-29 11:39:35
Autor: qlphon
potrzebny uszkodzony zawór
dalej przydałby się zawór lub inny patent aby wnętrza nie zabrudzić

Nowa butla ma plastikową zaślepkę, poproś w TP o zaślepkę niektórzy kupują
odrazu manifold i są one zbędne.

za taką zaślepkę trudno powiesić butlę
trzeba jeszcze się nakombinować z montażem jakiegoś oczka

poza tym korki są PLASTIKOWE
a w lakierni proszkowej zawiesie musi przewodzić prąd.....

stary zawór plus podkładka teflonowa to najlepsza opcja...

imho, wszystkie nowe butle są malowane proszkowo
a stal stopowa z której je wykonano nie powinna mieć z tym problemów

rozumiem, że poddawanie butli takim temperaturom, o jakich piszecie
w czasie eksploatacji (kiedy są NABITE) może prowadzić do niepożądanych zjawisk
ale na pusto? nie sadzę....
aczkolwiek zalecam napisanie prostego maila do producenta butli z pytaniem czy można
nic nie kosztuje i jak mądrze napiszesz to odpowie (mi z Aplody (ECS) na inne pytania odpowiadali)

Data: 2010-11-30 20:23:01
Autor: radar
W dniu 2010-11-29 11:39, qlphon pisze:
aczkolwiek zalecam napisanie prostego maila do producenta butli z
pytaniem czy można

producent już nie istnieje, ledwo wydostałem od niemców dokumentację w ichniejszym języku (nie było nabitego CE i UDT nie chciał zlegalizować).

--
radar

Data: 2010-11-29 14:32:25
Autor: Włodek
Użytkownik "radar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:icu9fh$ka8$1@news.dialog.net.pl...

dziękuję za wszystkie odpowiedzi, niezależnie od obranej technologii
dalej przydałby się zawór lub inny patent aby wnętrza nie zabrudzić

--
radar

Rzecz jest prosta. Samoklejąca taśma papierowa tzw. malarska najzupełniej spełni swoje
zadanie przy malowaniu natryskowym bez wygrzewania. Proszkowe malowanie
wymaga np. wstawienia jakiejś tulejki metalowej  a nie plastyku który może
mieć niską temp płynięcia i wykapie do środka :-) Plastyk także nie przewodzi prądu jakbyś chciał proszkowo. Papier do proszku się nie
nadaje bo może zapłonąć w komorze nagrzewania :-)

Po bardzo podstawowych pytaniach mam takie wrażenie że nie masz zbyt
wielkiego doświadczenia w tych pracach więc zamiast się z tym borykać (też
można popełnić kilka błędów i spaprać sobie sprzęt) zanieś butlę do jakiegoś
fachowca z Twojej okolicy. Zwykle lakiernicy mają tzw. resztki i być może
nawet nie zapłacisz za materiał tylko za robociznę :-)
W malarni proszkowej także sobie poradzą z zawieszeniem butli i jej zatkaniem

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-11-30 20:39:50
Autor: radar
W dniu 2010-11-29 14:32, Włodek pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Włodku,

proszę pisz nad postem albo cytuj właściwie bo ciężko się czyta Twoje posty w Thunderbirdzie.

Co do malowania proszkowego to z niego zrezygnowałem.

W lakierni nie chcieli pomalować butli bo... nie mieli jak zaślepić a zasyfić środka nie chcieli. Odwiedziłem 2 specjalistyczne sklepy z śrubami gdzie dowiedzialem się, że... nie dostanę takiej śruby nigdzie.

Co do mojego doświadczenia to... :P (to tak to skomentuję bo ostatnio pomalowałem pistoletem całe mieszkanie ale pistolet miałem tylko do emulsji). Nie pytałem w żadnej lakierni "samochodowej" bo 1 element kosztuje najmniej 300zł a wejścia żadnego nie mam coby za free zrobić.

Gdybym wcześniej wiedział, że temat w mojej wsi - Wrocławiu ;) jest tak skomplikowany, że nikt nie robi kompleksowej usługi to bym się za to w ogóle nie brał. Skoro jednak się za to zabrałem chciałbym sprawę dociągnąć do końca.

--
radar

Data: 2010-12-01 09:15:12
Autor: qlphon
potrzebny uszkodzony zawór [OT]
proszę pisz nad postem albo cytuj właściwie

prawidłowo pisze się POD....

bo ciężko się czyta Twoje posty w Thunderbirdzie.

jak narzędzie nie działa prawidłowo, poszukaj innego
Włodek jest tu od "początku świata" i jesteś chyba pierwszym, który narzeka

Data: 2010-12-01 18:56:05
Autor: radar
W dniu 2010-12-01 09:15, qlphon pisze:
Włodek jest tu od "początku świata" i jesteś chyba pierwszym, który narzeka

co nie oznacza, że ma nieprawidłowo cytować (no offense)

--
radar

Data: 2010-12-01 20:04:03
Autor: Włodek
Użytkownik "radar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id627i$qu3$1@news.dialog.net.pl...

[...]

Nie mam pojęcia co oznacza (no offense) w necie ale chciał bym nieśmiało zauważyć że nie cytowałem niczego w tym wątku oraz że odpowiadałem pod wypowiedziami. Czyli tak jak wydaje mi się że powinno się robić pisząc na sektę (kiedyś ktoś mnie tak poprawiał) :-)
Ale jak się mylę to mnie popraw gdzie popełniam błąd.

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-02 13:13:24
Autor: radar
potrzebny uszkodzony zawór [OT]
"no offense" to coś w stylu "bez urazy"

--
radar

Data: 2010-12-02 09:04:49
Autor: qlphon
potrzebny uszkodzony zawór [OT]

Włodek jest tu od "początku świata" i jesteś chyba pierwszym, który narzeka

co nie oznacza, że ma nieprawidłowo cytować (no offense)

falandyzujesz...
ślicznie wyciąłeś akurat to zdanie, które odnosiło sie merytorycznie do Twojego zarzutu

przeczytaj: http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

fragment: "Sam cytat powinien zawsze poprzedzać Twój komentarz. "

nie wiem jak w Twoich stronach, ale u mnie to oznacza że się jednak pisze POD, jak czyni to Włodek

w ramach przeprosin postaw Włodkowi dobre piwo
jeśli będziecie to wspólnie opijać, mogę się do Was przyłączyć

Data: 2010-12-02 13:07:09
Autor: radar
W dniu 2010-12-02 09:04, qlphon pisze:
co nie oznacza, że ma nieprawidłowo cytować (no offense)
falandyzujesz...

kurde ;)))
a miałem się nie przyczepić do nieprawidłowej sygnaturki...
(bo w końcu tylko o to chodzi)

MSPANC ;)))

--
radar

Data: 2010-12-01 19:09:40
Autor: Włodek
Użytkownik "radar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id3jtu$h78$1@news.dialog.net.pl...

[...]

E.... to już ściema aby spławić klienta. Prowadziłem z 10 lat lakiernię samochodową i to naprawdę nie jest problem jeśli się chce :-)

Odwiedziłem 2 specjalistyczne sklepy z
śrubami gdzie dowiedzialem się, że... nie dostanę takiej śruby nigdzie.

Zwykle to nie tak działa. Dostaniesz prawie każdą śrubę ale musisz pytać w odpowiednim sklepie :-) Bywa że są to śruby długości 1 m :-)

Co do mojego doświadczenia to... :P (to tak to skomentuję bo ostatnio
pomalowałem pistoletem całe mieszkanie ale pistolet miałem tylko do
emulsji).

Nie znam tematu malowania mieszkań natryskowo. Ale znam dość dogłębnie temat malowania obiektów technicznych, maszyn i urządzeń, czasem wielkości całego domu np. 4 tyś m2 w 4 warstwach epoksydem :-)
Powiedz coś bliżej na temat malowania natryskowego mieszkań bo ostatnio moja pani taką propozycje rzuciła a ja od razu pomyślałem o zapyleniu?

Nie pytałem w żadnej lakierni "samochodowej" bo 1 element
kosztuje najmniej 300zł a wejścia żadnego nie mam coby za free zrobić.

Ja akurat flaszki kolegom malowałem za free bo to żadna robota i materiały resztkowe z innych zleceń. Wycena elementu to jakby coś innego w zakresie czynności i pracochłonności niż praca przez max 30 min nad jedną butlą.

Zatem powodzenia.

-- Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

--
radar

Pozdrawiam Włodek
www.balastnurkowy.yoyo.pl
www.fotkiw.yoyo.pl

Data: 2010-12-02 13:12:15
Autor: radar
W dniu 2010-12-01 19:09, Włodek pisze:
E.... to już ściema aby spławić klienta. Prowadziłem z 10 lat lakiernię
samochodową i to naprawdę nie jest problem jeśli się chce :-)

Niekoniecznie - ja bym klientowi wolał nie zaszkodzić.
Za to na prawdę mnie zdziwili z powodu braku problemów z wypiaskowaniem.

Zwykle to nie tak działa. Dostaniesz prawie każdą śrubę ale musisz pytać
w odpowiednim sklepie :-) Bywa że są to śruby długości 1 m :-)

Poproszę M25x2 1m w dobrej cenie :D

Powiedz coś bliżej na temat malowania natryskowego mieszkań bo ostatnio
moja pani taką propozycje rzuciła a ja od razu pomyślałem o zapyleniu?

No właśnie nie warto, zapylenie masakra. Nie dam się znowu namówić na wydłubywanie farby z nosa ;)

[...]

I chwała Ci za to, u mnie problem pozostał bez zmian.