potrzebuj臋 kredyt贸wki ...

Data: 2010-06-07 21:57:40
Autor: witek
potrzebuj臋 kredyt贸wki ...
Rafa艂 "SP" Gil wrote:
Help !

Potrzebuj臋 KK.

A musi by膰 kredytowa? Nie masz 5k w艂asnej kasy?

zajrzyj do pekao s.a. i poszukaj tematu visa classic.
Dzia艂a bez pud艂a na ka偶dym kontynencie.
Ile wp艂acisz tyle wydasz.

Data: 2010-06-08 12:50:14
Autor: Rafa艂 \"SP\" Gil
potrzebuj臋 kredyt贸wki ...
W dniu 2010-06-08 04:57, witek pisze:

Help !
Potrzebuj臋 KK.
A musi by膰 kredytowa? Nie masz 5k w艂asnej kasy?

A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy ca艂y czas na koncie.

--
Rafa艂 "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuter贸w i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2010-06-08 10:39:05
Autor: witek
potrzebuj臋 kredyt贸wki ...
Rafa艂 "SP" Gil wrote:
W dniu 2010-06-08 04:57, witek pisze:

Help !
Potrzebuj臋 KK.
A musi by膰 kredytowa? Nie masz 5k w艂asnej kasy?

A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy ca艂y czas na koncie.

http://pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/pozostale_karty/

Ostatnia.

To jest debet贸wka podpi臋ta do rachunku karty. Nie musisz mie膰 konta w pekao. z Tym, 偶e nie wiem czy bez konta b臋dziesz mia艂 dost臋p via net.

Wsz臋dzie widziana jest jako kredytwa i mi dzia艂a艂a bez pud艂a wsz臋dzie gdzie by艂em.

Data: 2010-06-08 18:37:09
Autor: Marcin
potrzebuj臋 kredyt贸wki ...
Witam

W dniu 2010-06-08 12:50, "Rafa艂 \"SP\" Gil" pisze:
W dniu 2010-06-08 04:57, witek pisze:

Help !
Potrzebuj臋 KK.
A musi by膰 kredytowa? Nie masz 5k w艂asnej kasy?

A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy ca艂y czas na koncie.

To ewentualnie debetowa Visa Classic z Multibanku

http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/visa_classic/

Dostep on-line jest chyba jeden z lepszych. Sam sobie ustawiasz limity, widac wszystkie blokady na biezaco. Potrzebne jest zalozenie jakiegos Multikonta. Jezeli ma byc tylko do tej karty to mozna zobaczyc na Ja, w taryfie Comfort bez oplaty.

Pozdrawiam,
Marcin

potrzebuj臋 kredyt贸wki ...