potrzebuję kredytówki ...

Data: 2010-06-07 23:10:27
Autor: badzio
potrzebuję kredytówki ...
On 8 Cze, 03:38, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
cel 2 - wypłacanie gotówy w bankomatach

Z kredytowki? Szkoda kasy

i płacenie bezgotówkowo
poza RP (każdy kontynent)

Polecam dwie karty - visa i mastercard

Obwarowania:
(dluga czarna lista bankow)

Tyle bankow wykluczyles ze malo co zostalo :)
IMHO - jesli nei chcesz papierkologii  to sprobuj w banku w ktorym
masz konto/kredyt/inne produkty. Jesli korzystasz z uslug bankow,
ktore sa na Twojej czarnej liscie to nie wroze powodzenia :(

Data: 2010-06-08 12:53:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
potrzebujÄ™ kredytĂłwki ...
W dniu 2010-06-08 08:10, badzio pisze:

[...]

No w tym rzecz, że właśnie banki, w których mam inne produkty poległy. Nordea wysłała kartę do placówki ... a placówka nie jest w stanie mi odesłać karty ... no i karta leżała tam 3 miesiące .... jedynie co infolinia mogła zrobić ;) to zastrzeżenie karty z powodu kradzieży ;)

Naprawa skuterĂłw i motocykli MOTOPOWER http://www.motopower.pl/
Części do skuterĂłw   Kaski z homologacjÄ…   Części do motocykli

Data: 2010-06-08 04:56:27
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl
potrzebuję kredytówki ...
On 8 Cze, 12:53, "Rafał \"SP\" Gil" <use...@motopower.pl> wrote:
> [...]

> masz konto/kredyt/inne produkty. Jesli korzystasz z uslug bankow,
> ktore sa na Twojej czarnej liscie to nie wroze powodzenia :(

No w tym rzecz, że wła¶nie banki, w których mam inne produkty
poległy. Nordea wysłała kartę do placówki ... a placówka nie
jest w stanie mi odesłać karty ... no i karta leżała tam 3
miesi±ce .... jedynie co infolinia mogła zrobić ;) to
zastrzeżenie karty z powodu kradzieży ;)

--
Rafał "SP" Gil -http://www.rafalgil.pl/
Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/

Przygl±dnij się BNP Paribas (choć w±tpię w t± instytucję sklejon± z
kilku banków, nie mam z nimi do¶wiadczenia żadnego)
Zmyllennium - ich oferta się nieco poprawiła
albo Dojcze, choć  ten dla mnie wykazał się największym debilizmem
inteligencji. I kto by pomy¶lał, że krakowskiej - nie radz± sobie ze
zrozumieniem reklamacji.

potrzebuję kredytówki ...