potrzebuję pomocy - prawo karne

Data: 2009-06-18 15:37:26
Autor: Sebcio
potrzebuję pomocy - prawo karne
cyrena pisze:

Poszukuję kancelarii prawnej, firmy czy kogokolwiek uprawnionego do
reprezentowania mnie w sądzie i obrony mnie przed polskim prawem. Dziś
odbyło się posiedzenie sądu i wiem, że ja, jako osoba poszkodowana nie
dam sobie sama rady. Muszę się bronić i przed złodziejem, i przed
prokuratorem, który rzekomo powinien stać po mojej stronie oraz przed
<ekhmy> wysokim sądem.

Lepiej napisz jaki przebieg miała rozprawa i co konkretnie powoduje że masz zastrzeżenia do pracy prokuratury i sądu.

Sprawa o tyle pilna, że mam niecały miesiąc do rozprawy głównej i nie
wiem jak się do tego zabrać. Na tym etapie sprawa jest w sądzie
rejonowym niedaleko poznania (szczegóły osobom zainteresowanym)

Z tego co pamiętam to miałaś dość sporo argumentów w ręce, w tym świadków. Jak wygląda zgromadzony na dziś dzień materiał dowodowy, jak zostało sformułowane oskarżenie wobec owej babki ?

--
Pozdrawiam,
Sebcio

potrzebuję pomocy - prawo karne