potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)

Data: 2012-04-09 19:54:50
Autor: Ignac
potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)

E tam nic nie kumacie bazy,to jest jedna z tych lasek oszołomionych
wiosn± która liczyła że się załapie widz± tylu fajnych gostków-a tu nic.
Temat który zapodała był tylko pretekstem do rozmowy i dowodem na to że jest
gotowa na jaki¶ wyryw,skoro tak to ja sprobuję za Was i skorzystam z metody
na kapcia.

 Ignac

Data: 2012-04-10 20:17:35
Autor: yapann
" Ignac" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jlveq9$k31$1inews.gazeta.pl...
oszołomionych
wiosn± która liczyła że się załapie widz± tylu fajnych gostków-a tu nic.

Tylu fajnych gostków - a tylko jeden błyskotkiwy! - oszołomiona jestem. (Tak samo jak t± 'wiosn±' :-)) )

Data: 2012-04-10 19:56:43
Autor: Ignac
potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)
yapann <yapann@odwa.pl> napisał(a): Tylu fajnych gostków - a tylko jeden błyskotkiwy! - oszołomiona jestem. (Tak samo jak t± 'wiosn±' :-)) )

yapann cokolwiek to znaczy-no kocham Cię za poczucie humoru.
Mogę tylko dodać,że jestem przystojny,wykształcony,mam duży potencjał w sobie i rower z ram±.Czy Ty wiesz jak oni mi teraz zazdroszcz±!

pozdrawiam

Ignac

Data: 2012-04-15 01:44:26
Autor: yapann
" Ignac" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jm239r$nl$1inews.gazeta.pl...
yapann cokolwiek to znaczy-no kocham Cię za poczucie humoru.
Mogę tylko dodać,że jestem przystojny,wykształcony,mam duży potencjał
w sobie i rower z ram±.Czy Ty wiesz jak oni mi teraz zazdroszcz±!

no patrz - tego to nie spodziewałam się (tego pierwszego. Drugiego też nie ;) -  Facet nie musi być przystojny - niektórym nawet to przeszkadza (w rozwoju). Kobietom chyba nie inaczej. Zwykle).
Facet jest trochę jak rower: powinien działać.

ranyy 'Ignac z tyloma zaletami' - nie marnuj się! Co prawda rzadko która kobieta sprosta takiemu zestawowi 'wszystko w jednym'. To musi być ogromne wyzwanie - żyć z takim ładunkiem.

:]

Data: 2012-04-15 09:49:31
Autor: Ignac
[...]

Coraz bardziej mi się podobasz.
Może zamiast tego gps-a ja bym się nadał.
Poprowadziłbym Cię tak przez meandry życia,
że nigdy by¶ się nie zgubiła.
Ja widzę,że sprostałaby¶-jeste¶ romantyczna.

 Ignac

Data: 2012-04-15 20:53:50
Autor: yapann
" Ignac" <ignac88.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:jme5jb$si0$1inews.gazeta.pl...
Może zamiast tego gps-a ja bym się nadał.
Poprowadziłbym Cię tak przez meandry życia,
że nigdy by¶ się nie zgubiła.
Ja widzę,że sprostałaby¶-jeste¶ romantyczna.
:O popatrz, a ja zawsze s±dziłam, że to defekt jest (boję się spytać, po czym wyrokujesz).

Szybki ten nawigator! I jaki intuicyjny - ledwo zdołałam wyartykułować, a tu rozwi±zanie gotowe - bez żadnego kluczenia po menu.
I przeprowadzisz się do Trójmiasta? ;)

Data: 2012-04-15 07:25:19
Autor: piecia aka dracorp
potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)
Dnia Tue, 10 Apr 2012 19:56:43 +0000,  Ignac napisaĹ‚(a):

sobie i rower z ramÄ….Czy Ty wiesz jak oni mi teraz zazdroszczÄ…!
A tak z ciekawości jak wygląda rower bez ramy?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-04-15 11:29:13
Autor: yapann
potrzebujÄ™ pomocy w dotarciu do celu :)
"piecia aka dracorp" <imie.nazwisko@wp.eu> wrote in message news:pan.2012.04.15.06.31.22dracorp.one.pl...
A tak z ciekawości jak wygląda rower bez ramy?

pewnie jakoĹ› tak -> http://www.youtube.com/watch?v=wAFBx8Rhu98

potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)