potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)

Data: 2012-04-15 03:04:30
Autor: Piotrpo
potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)
W dniu poniedziałek, 9 kwietnia 2012 19:32:22 UTC+2 użytkownik yapann napisał:
witam,
potrzebowałabym zaopatrzyć się w NAJTAŃSZĄ możliwą wersję nawigacji, która nada się na rower
Papierowa mapa sprawdza się całkiem nieźle :)

Czy coś tego typu ma sens? -> http://allegro.pl/garmin-nuvi-1300-gps-4-3-nawigacja-nowa-26-i2251021724.html
Nie wiem, jakie mam oczekiwania, bo nie korzystam z nawigacji wcale (- muszę umieć go włączyć :].  (- jestem brunetką :p))
Na rower nadaje się tak sobie - zasilanie, trwałość.

Nie wiem nawet, jaka jest zasadnicza różnica w nawigaz=cji turystycznej a samochodowej (- czy chodzi o zasilanie?)
Odporność na warunki atmosferyczne i inne mapy (zakładając, że urządzenie outdorowe je ma).

Do szybkiego znalezienia się w lesie to parę wariantów (zakładam niewielki budżet):
- Najtańszy możliwy odbiornik podający współrzędne + papierowa mapa.
Ma swoje zalety, wada to upierdliwość i ręczne przenoszenie współrzędnych na mapę.
- Telefon z androidem - jak akurat kończy ci się umowa to będzie najtańsza opcja. Można do tego wrzucić aplikację z mapami/ aplikację podającą współrzędne.
ot tak dla przykładu:
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.com.digita.BikeComputer (kryptoreklama).
Wada, to krótszy niż w przypadku typowej nawigacji czas działania na baterii - spora część map nie będzie działać w lesie (brak dostępu do internetu). Zaletą jest jedno urządzenie do wożenia mniej.

To chyba tyle, jeśli chodzi o twój budżet.

potrzebuję pomocy w dotarciu do celu :)