potwierdzenia open

Data: 2012-01-26 22:36:33
Autor: michalis
potwierdzenia open
Witam,

dostajecie potwierdzenia otwarcia lokat w openonline? Ja dostaje tylko mailem wnioski z nr konta gdzie wpłacić kasę ale potwierdzeń założenia lokat już nie. Teraz trzeba samemu generować z poziomu serwisu? Kiedyś mailem wszystko przychodziło. Przy każdej lokacie zaznaczyłem też potwierdzenie w wersji tradycyjnej i oczywiście też nie dostałem (minęło 1,5 miesiąca).

Pozdro

Data: 2012-01-26 22:39:04
Autor: wiatrak
potwierdzenia open

Użytkownik "michalis" <michalis@pentricos.com> napisał w wiadomości news:jfsh0r$59g$1node2.news.atman.pl...
[...]

Już dawno nie ma potwierdzeń mailowych.

Przy każdej lokacie zaznaczyłem też potwierdzenie w wersji tradycyjnej i oczywiście też nie dostałem (minęło 1,5 miesiąca).

Dostaniesz  za rok  albo dwa. Jak sie lokaty skonczÄ…. Ten typ tak ma.

Data: 2012-01-26 23:57:00
Autor: Jan
potwierdzenia open
On 26 Sty, 22:39, "wiatrak" <wiat...@yahoo.pl> wrote:
Użytkownik "michalis" <micha...@pentricos.com> napisał w wiadomo¶cinews:jfsh0r$59g$1node2.news.atman.pl...

> [...]

>Przy każdej lokacie zaznaczyłem też potwierdzenie w wersji tradycyjnej i
>oczywi¶cie też nie dostałem (minęło 1,5 miesi±ca).

Dostaniesz  za rok  albo dwa. Jak sie lokaty skoncz±. Ten typ tak ma.

Pisalem do nich w tej sprawie. Odpisali, że czasem może to się zdarzyć
i że można samemu sobie wygenerować.

potwierdzenia open