potwierdzenie właściciela rachunku

Data: 2011-09-29 08:12:55
Autor: Marx
potwierdzenie właściciela rachunku
Witam
Wpłaciłem pieniądze na konto za towar, towaru brak, kontaktu nie ma. Chciałbym zadzwonić do banku i uzyskać informację czy konto na które wpłaciłem jest własnością osoby, która została podana w danych przelewu.
Czy bank ma prawo udzielić mi takiej informacji?
Marx

Data: 2011-09-29 09:21:02
Autor: Jarek Andrzejewski
potwierdzenie wła¶ciciela rachunku
On Thu, 29 Sep 2011 08:12:55 +0200, Marx <Marx@nospam.com> wrote:

Chciałbym zadzwonić do banku i uzyskać informację czy konto na które wpłaciłem jest własno¶ci± osoby, która została podana w danych przelewu.
Czy bank ma prawo udzielić mi takiej informacji?

IMHO nie. Ale policji, gdzie zgłosisz oszustwo, udzieli.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-09-29 10:11:54
Autor: Marx
On 29.09.2011 09:21, Jarek Andrzejewski wrote:
[...]

chciałbym jeszcze z tym poczekać bo nic nie wskazuje na oszustwo.
Czy na podstawie danych: imię nazwisko/adres uzyskam gdzie¶ oprócz TP numer telefonu? tzn czy operatorzy komórkowi maj± co¶ w rodzaju infolinii TP?
Marx

Data: 2011-10-02 20:20:44
Autor: _±ćęłń󶼿
potwierdzenie wła¶ciciela rachunku