potwierdzenie zamkniecia rachunku

Data: 2015-05-26 06:19:06
Autor: kooorpo
potwierdzenie zamkniecia rachunku
Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
- Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
- T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
- i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.

Data: 2015-05-26 08:30:06
Autor: witek
kooorpo@gmail.com wrote:
[...]

powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim  kontem bo wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.

Data: 2015-05-26 15:43:48
Autor: Wojciech Bancer
On 2015-05-26, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
kooorpo@gmail.com wrote:
[...]

Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-05-26 07:06:17
Autor: kooorpo
On 2015-05-26, witek wrote:

> [...]
> Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.

Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.

Pomijając nawet BIK mieli kilkaset zakładników na tym koncie i chciałem ich po prostu odzyskać. O ile TOiP się nie zmieniła to pewnie co miesiąc likwidowaliby 8 z nich ;) Oczywiście reklamacja miałaby szanse po jakimś czasie wszystko odkręcić, ale podobnie jak autor wątku chcę mieć wszystko uregulowane i potwierdzone.

Data: 2015-05-26 08:57:41
Autor: witek
Wojciech Bancer wrote:
On 2015-05-26, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
[...]