|
Data: 2015-05-26 06:19:06 |
Autor: kooorpo |
potwierdzenie zamkniecia rachunku |
Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
- Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
- T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
- i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
|
|
|
Data: 2015-05-26 08:30:06 |
Autor: witek |
potwierdzenie zamkniecia rachunku |
kooorpo@gmail.com wrote:
Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
- Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
- T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
- i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
|
|
|
Data: 2015-05-26 15:43:48 |
Autor: Wojciech Bancer |
potwierdzenie zamkniecia rachunku |
On 2015-05-26, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
kooorpo@gmail.com wrote:
Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
- Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
- T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
- i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl
|
|
|
Data: 2015-05-26 07:06:17 |
Autor: kooorpo |
potwierdzenie zamkniecia rachunku |
W dniu wtorek, 26 maja 2015 15:43:51 UTC+2 użytkownik Wojciech B. napisał:
On 2015-05-26, witek wrote:
> Rafał wrote:
>> Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
>> - Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
>> - T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
>> - i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
>>
>
>
> powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo > wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
> Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
-- Wojciech Bańcer
Pomijając nawet BIK mieli kilkaset zakładników na tym koncie i chciałem ich po prostu odzyskać. O ile TOiP się nie zmieniła to pewnie co miesiąc likwidowaliby 8 z nich ;) Oczywiście reklamacja miałaby szanse po jakimś czasie wszystko odkręcić, ale podobnie jak autor wątku chcę mieć wszystko uregulowane i potwierdzone.
|
|
|
Data: 2015-05-26 08:57:41 |
Autor: witek |
potwierdzenie zamkniecia rachunku |
Wojciech Bancer wrote:
On 2015-05-26, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
kooorpo@gmail.com wrote:
Moje (złe) doświadczenia z ewakuacji z grupy Aliora:
- Meritum: zamykane w oddziale na szablonowym wniosku, zamknięte po 30 dniach, dostęp online nadal aktywny (pewnie umowa ramowa). Brak potwierdzenia.
- T-mobile, dawny Sync. Wysłane listem poleconym, rachunek niezamknięty po 30 dniach liczonych od potwierdzenia odbioru. Na infolinii widzą formularz, konto powinno być zamknięte...ale co nam Panie zrobisz.
- i na koniec sam Alior. Własny formularz złożony w oddziale. Po miesiącu zamknęli dostęp online (po nauczce z Meritum wypowiedziałem umowę ramową). Jednak pieniędzy które leżały na koncie nie zwrócili. Po wizycie w oddziale okazało się, że ROR i RO są nadal otwarte(!). Razem z bankierem zamykamy ręcznie a na koniec pisemna opinia bankowa z potwierdzeniem zamknięcia rachunków. Mam nadzieję, że tym razem się udało.
powiedz mi co cię interesuje co sobie bank robi ze swoim kontem bo
wypowiedzeniu przez ciebie umowy.
Od tego momentu to ich sprawa i ich konto.
Niby tak. Ale odkręcanie w BIKu może być długie i bolesne.
I kosztowne.
Szczegolnie dla banku.
|