potwierdzenie zamkniecia rachunku

Data: 2015-10-30 05:24:36
Autor: eRzecznik BIK
potwierdzenie zamkniecia rachunku
W dniu czwartek, 21 maja 2015 18:35:04 UTC+2 użytkownik marek napisał:
zamknalem rachunek (i karte debet) w pewnym banku - normalne wypowiedzenie umowy z 30 dniowym terminem.
przed wypowiedzeniem zostawiłem na koncie drobna kwote, ktora po likwidac zostala przelana przez bank na wskazany rachunek.
Pytanie:
Czy nalezy poprosic bank o pisemne potwierdzenie braku zaleglosci finansowych po likwidacji konta?
Pracownik marmurkowy mowi ze niby można chcieć, ale to kosztuje 40PLN, jednak nigdy tego nie praktykowali...
A wiec: zadac takiego dokumentu i placić ? A może taki dokument powinienem dostac za darmo?
I czy w ogole jest mi potrzebny skoro mam wydruk przelewu "koncowego" z innego banku?

pozdrawiam, marek

Dzień dobry,

Aby mieć pewność, czy informacje o zamknięciu debetu zostały przez bank zaktualizowane, polecam za jakiś czas zajrzeć do BIK. Bank co do zasady przynajmniej raz w miesiącu przekazuje dane do BIK. Możesz to zrobić, zakładając darmowe Konto Próbne na stronie Biura Informacji Kredytowej.

Pozdrawiam,
eRzecznik BIK

potwierdzenie zamkniecia rachunku