potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank

Data: 2013-08-04 06:31:27
Autor: Glaukon
potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
przyszlo bez zadnych zalacznikow. Tez tak mieliscie? Inne banki dodaja jakies tajemnicze pliki zabezpieczajace.

Data: 2013-08-04 16:08:25
Autor: ikarek
potwierdzenie zlozenia wniosku z SK Bank
Uzytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisal w wiadomosci news:a6934c68-6215-4db8-acba-ff746cc0b709googlegroups.com...
przyszlo bez zadnych zalacznikow. Tez tak mieliscie? Inne banki dodaja jakies tajemnicze pliki zabezpieczajace.

Tez :) Pewnie da sie zadzwonic i potwierdzic nr konta.

Dobre jest to, ze przy ewentualnych nastepnych lokatach,
numer konta bedzie zawsze ten sam (tylko inny tytul przelewu),
wiec takie rozterki przezywa sie tylko raz :)

Data: 2013-08-04 07:19:42
Autor: Glaukon
potwierdzenie zlozenia wniosku z SK Bank

Dobre jest to, ze przy ewentualnych nastepnych lokatach, numer konta bedzie zawsze ten sam (tylko inny tytul przelewu),
wiec takie rozterki przezywa sie tylko raz :)

FM Bank mial chyba ten sam numer dla wszystkich klientow?

Data: 2013-08-04 16:33:56
Autor: ikarek
potwierdzenie zlozenia wniosku z SK Bank
Uzytkownik "Glaukon" <regio.glaukon@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6770c83a-4a10-4f9b-9208-bbe7a996e695googlegroups.com...

[...]

Z FM Banku akurat nigdy nie korzytalem; w Sk Banku mam
taki numer: 5680060000002XXXXX50000001 (czesciowo
zamaskowalem, ale wystarczy chyba, zeby sie zorientowac,
czy masz taki sam).

Data: 2013-08-04 07:40:47
Autor: Glaukon
[...]

ja mam dwie pierwsze cyfry 93, chociaz koncowka taka sama (numer banku oczywiscie tez). Czyli jednak daja rozne numery. Ale jakos nie slyszy sie na grupie, ze ktos wyslal pieniadze w kosmos :)

Data: 2013-08-05 07:01:49
Autor: Sebastian
potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
co oznacza skrót "SK Bank"?

Data: 2013-08-05 08:11:30
Autor: Glaukon
potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
co oznacza skrót "SK Bank"?

oznacza aktualnego potentata na rynku depozytow. Dlugo sie wzbranialem, bo nie podobal mi sie ich adres, ale niedawno sie poddalem i sle pieniadze do Wolomina :)

Data: 2013-08-05 22:07:42
Autor: Krzysztof
potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank

UĹĽytkownik "Glaukon"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:c316085d-4e88-4c69-b6c9-a978b7badf0f@googlegroups.com...

co oznacza skrĂłt "SK Bank"?

oznacza aktualnego potentata na rynku depozytow. Dlugo sie wzbranialem, bo nie podobal mi sie ich adres, ale niedawno sie poddalem i sle pieniadze do Wolomina :)
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Przy posiadaniu konta w SKB z dostepem on-line mozna zalozyc lokate na staly proc. 4,75%-3mies, - i jest to chyba topowa oferta na rynku dla czystej lokaty.
Dla tych co otworzyli rachunki oszcz. w Meritum na dawnych zasadach oferuje 4,0% do konca roku. Te dwie oferty sa chyba obecnie max. dla trzymania srodkow dostepnych od reki i troche 'przyblokowanych' na 3-m.

Data: 2013-08-05 16:12:11
Autor: sqlwiel
potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank
W dniu 2013-08-05 16:01, Sebastian pisze:
co oznacza skrĂłt "SK Bank"?

oznacza SK Bank

(www.skbank.pl)

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-08-05 16:13:20
Autor: liliputek

https://www.google.pl/search?q=SK+Bank&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:pl:official&client=firefox-a&gws_rd=cr

Data: 2013-08-06 17:03:11
Autor: lEh
Gdzie lokata 30k ?
Mam wolne 30k gdzie dobrze ulokować na 2-3 miesiące ?
GetIn , Idea , Meritum " na start" już miałem ;-)

pozdr.

potwierdzenie złozenia wniosku z SK Bank