poważna awaria - znów AIRBUS

Data: 2009-06-11 10:04:32
Autor: GrandFader Eise
poważna awaria - znów AIRBUS
Myślicie że to jest celowe?

http://www.rp.pl/artykul/69993,318442.html

Data: 2009-06-11 14:01:21
Autor: Gatar
poważna awaria - znów AIRBUS
Myślicie że to jest celowe?

http://www.rp.pl/artykul/69993,318442.html

Co ... jest celowe ?
Ten pożar ?

Data: 2009-06-11 14:03:12
Autor: adam
poważna awaria - znów AIRBUS
Co ... jest celowe ?

Napewno podejrzane wydaje się ta ilośc awarii akutrat tego samolotu w tak krótkim czasie

Adamn

Data: 2009-06-11 14:28:50
Autor: Gatar
poważna awaria - znów AIRBUS

Napewno podejrzane wydaje się ta ilośc awarii akutrat tego samolotu w tak krótkim czasie

Adamn

Oczywiście, że to może wydawac się podejrzane, ale moim zdaniem jest to po prostu zwykła "nagonka" dziennikarska
na "lotny" temat. Nieważne jest co faktycznie sie stało, ale jest temat Airbusa.
Kilka dni temu ktoś napisał "piloci boją się latać airbusami" i jakiś strajk był /jest ?
Czy to prawda ?

pozdrawiam
Gatar

Data: 2009-06-11 14:31:22
Autor: adam
poważna awaria - znów AIRBUS
Czy to prawda ?

Prawda. Dzis 13dużych airbusów AF jest uziemionych.
A dla niedowiarów następna awaria:
http://www.zetnews.pl/News/News.aspx?NewsId=12289

Data: 2009-06-11 13:39:53
Autor: Łukasz Jakimowicz
poważna awaria - znów AIRBUS
adam wrote:
Prawda. Dzis 13dużych airbusów AF jest uziemionych.
A dla niedowiarów następna awaria:

Awarii jest dokładnie tyle samo co zwykle.
To artykułów o nich jest więcej. A takie tematy to część tego idiotycznego zjawiska.

--
Łukasz Jakimowicz

Data: 2009-06-11 14:39:22
Autor: adam
poważna awaria - znów AIRBUS
To artykułów o nich jest więcej. A takie tematy to część tego idiotycznego zjawiska.

Ginie 220 osób bo firma nie wymieniła wskaźników prędkości i ty winisz media?

Data: 2009-06-11 13:44:31
Autor: Łukasz Jakimowicz
poważna awaria - znów AIRBUS
adam wrote:
Ginie 220 osób bo firma nie wymieniła wskaźników prędkości i ty winisz media?

A gdzie stwierdzono, że przyczyną katastrofy były wskaźniki prędkości?

Niech mnie ktoś oświeci, czytam grupę regularnie, ale mogłem nie wychwycić wcześniej - troll?

Data: 2009-06-11 14:50:15
Autor: Sqeeb
poważna awaria - znów AIRBUS
On Thu, 11 Jun 2009 13:44:31 +0100
Łukasz Jakimowicz wrote:

A gdzie stwierdzono, że przyczyną katastrofy były wskaźniki prędkości?

Dwa posty wyżej ;-]

Niech mnie ktoś oświeci, czytam grupę regularnie, ale mogłem nie wychwycić wcześniej - troll?

Coś tak jakby, ale jakiś nietypowy. Ciężko powiedzieć.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-11 14:45:07
Autor: Łukasz Jakimowicz
poważna awaria - znów AIRBU S
Sqeeb wrote:
Niech mnie ktoś oświeci, czytam grupę regularnie, ale mogłem nie wychwycić wcześniej - troll?
Coś tak jakby, ale jakiś nietypowy. Ciężko powiedzieć.

Szybkie wyszukanie w google'u po adresie IP rozwiewa moje wątpliwości.

Cytując za grupą nurkowanie:
"Opisany użytkownik od godziny 11.19 do 20.19 wcielił się w trzy postacie i sprowokował kilka osób do odzewu. To niekwestionowany rekordzista w zmianach internetowej tożsamości."

;-)

Data: 2009-06-11 15:49:28
Autor: Sqeeb
poważna awaria - znów AIRBUS
On Thu, 11 Jun 2009 14:45:07 +0100
Łukasz Jakimowicz wrote:

Szybkie wyszukanie w google'u po adresie IP rozwiewa moje wątpliwości.

Nie musze szukać po ip. Wystarczy że przeczytam posta. Pisuje na te same
grupy i w ten sam sposób, bez znaczenia pod jakim nickiem.

Cytując za grupą nurkowanie:
"Opisany użytkownik od godziny 11.19 do 20.19 wcielił się w trzy postacie i sprowokował kilka osób do odzewu. To niekwestionowany rekordzista w zmianach internetowej tożsamości."

Coś w tym jest.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-11 16:21:18
Autor: adam
poważna awaria - znów AIRBUS
"Opisany użytkownik od godziny 11.19 do 20.19 wcielił się w trzy postacie

LOL. A gogle nie mówi ci że je st to IP routetra akademika, z któreko kożyta ok 15op osób?

Adam

Data: 2009-06-11 16:43:13
Autor: Przemysław Bernat
poważna awaria - znów AIRBUS
Dnia Thu, 11 Jun 2009 16:21:18 +0200, adam napisał(a):

LOL. A gogle nie mówi ci że je st to IP routetra akademika, z któreko kożyta ok 15op osób?

A Ty tam jako cieć dorabiasz? Bo humaniści wiedzą jak się pisze "korzysta",
a techniczni wiedzą jak się konfiguruje słownik i czytnik. Studenta, więc
możemy wykluczyć jako autora Twoich postów.

--
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2009-06-11 19:22:30
Autor: Sqeeb
poważna awaria - znów AIRBUS
On Thu, 11 Jun 2009 16:21:18 +0200
adam wrote:

> "Opisany użytkownik od godziny 11.19 do 20.19 wcielił się w trzy postacie

LOL. A gogle nie mówi ci że je st to IP routetra akademika, z któreko kożyta ok 15op osób?

I wszyscy macie takie same odciski palców? :-O
KLONY ATAKUJĄ!

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-06-11 15:08:34
Autor: AlfaVideo
poważna awaria - znów AIRBUS
Awarii jest dokładnie tyle samo co zwykle.
To artykułów o nich jest więcej.

skoro w danym typie samolotu szukaja to i znajduja,
gdyby szukali w innych to zapewne tez by cos sie "nagle" znalazlo.
Wiele linii lata na granicy mozliwosci, kasa, kasa sie liczy, reszta to przypadki.
Kazdorazowo zablokowanie samolotu na czas skrupulatnego sprawdzania to strata kasy w oczach zarzadzajacych liniami.
Dopiero wtedy, kiedy cos sie wydarzy i nie uda sie incydentu zatuszowac to uziemiane sa maszyny danego typu tak aby uspokoic opinie publiczna.

Krzysiek

poważna awaria - znów AIRBUS