poważny problem z przyłączami do domu - co ro bić ??? (długie)

Data: 2009-07-22 15:18:17
Autor: Adam Szendzielorz
poważny problem z przyłączami do domu - co ro bić ??? (długie)
On 22 Lip, 21:40, "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> wrote:
[...]
to bym nie wykańczał domu wewnątrz. Co robić ??? Studnia może i była by

Od dupy strony zaczynasz moim zdaniem (choc za malo szczegolow
przedstawiles). A jak wyjedziesz do niego z tekstami o prawnikach to
jego (i nasza zarazem) wspaniala polska mentalnosc wypnie na Ciebie
tylek i bedziesz sie latami o te przylacza sadzil! Kim jest wlasciciel
- jakas szycha czy swoj chlop ? Ja bym zaczal od zaproszenia go na
grilla i wypicia flaszki. Albo przynajmniej dokladnie i spokojnie
wyjasnij mu wszystko - ze masz trudna sytuacje mieszkaniowa i bez jego
zgody Twoje male dziecko bedzie nieszczesliwe :) Jak to na faceta nie
podziala to ja nie wiem.. Ja jakos zawsze do ludzi milo podchodze i
swoj wodociag bez najmniejszego problemu przez 5 dzialek sasiadow
(250m przylacza) wykonalem. Nawet jedno uparte stare babsko wyrazilo
zgode na przekopanie wzdluz ogrodzenia, choc wszyscy pozostali
sasiedzi nie dawali mi zadnych szans na zalatwienie tego ;-) Ona sie
nigdy na nic nie zgadzala - taka lokalna zaszczuta pierdola. Ale sie
dalo - milym trzeba byc i duzo sie usmiechac ;-)
pozdr.

--
Adam Sz.

Data: 2009-07-23 00:33:30
Autor: Jarek M.
[...]

Adam, może zwyczajnie ona miała ochotę na Ciebie jak na ciacho .....
(my o kobiecie atrakcyjnej mówimy "laska" a kobiety o atrakcyjnych facetach "ciacho" od ciasteczka)
a Ty jej rurę ....ale do ogródka ...
ALe najważniejsze że osiągnąłeś zamierzony cel, gratuluję :-)

Sorki, nie mogłem się powstrzymać

Pozdrawiam
Jarek

Data: 2009-07-23 10:45:28
Autor: kris

Użytkownik "Adam Szendzielorz" <adam.szen@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a990c72-e711-485c-90a1-05504075543bb15g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

Adam dobrze radzi. Nie wyskakuj do goscia z prawnikami i sądem bo ugrzęźniesz na wieki.

Krzysiek

poważny problem z przyłączami do domu - co ro bić ??? (długie)