power commander 3 czy bd pasował yamahy r6 do yzf r125

Data: 2012-11-13 18:48:02
Autor: pawelllleek1
power commander 3 czy bd pasował yamahy r6 do yzf r125
Witam wszystkich
  Mam pytanie chciał bym kupić takie urz±dzenie jak power commander i jest cieka oferta commander był w motocyklu yamaha r6 ja posiadam yamahe yzf r125 wej¶cia bd pasowały ?? czy ciężko jest go zamontować ? pozdrawiam Paweł !

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2012-11-13 21:38:29
Autor: Kuczu
power commander 3 czy bd pasowaďż˝ yamahy r6 do yzf r125
W dniu 2012-11-13 19:48, pawelllleek1 pisze:
Witam wszystkich

Mam pytanie chciał bym kupić takie urządzenie jak power commander i jest
cieka oferta commander był w motocyklu yamaha r6 ja posiadam yamahe yzf
r125 wejścia bd pasowały ??

nie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

power commander 3 czy bd pasował yamahy r6 do yzf r125