powiadomienie

Data: 2009-08-07 08:04:17
Autor: darek638
powiadomienie
Witam.
Czy można w Play wyłączyć powiadomienie o tym, że już jestem dostępny w sieci? Ktoś dzwoni i mam wyłączony telefon, potem go włączam i ten ktoś dostaje info, że już jestem dostępny.
Da się i jak?

Data: 2009-08-07 10:03:30
Autor: Maciek
powiadomienie
Użytkownik "darek638" <darek638@onet.eu> napisał w wiadomości news:h5gg5b$j6f$1news.onet.pl...

Da się i jak?

Da się. Zrób zgłoszenie w Play24 o treści np.:
Dzień dobry, proszę o WYŁĄCZENIE usługi "JUŻ W ZASIĘGU" dla numeru X. Sugeruję dodanie możliwości wyłączenia tej usługi w Play24. Obecnie nie jest to możliwe a jak widać przydałoby się...

Po kilku dniach przestanie działać. Oczywiście nr powinien być zarejestrowany.

M.

powiadomienie